Pernille og Mette ...snart Chatarina, Julie og Trine (fler?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2010

JustAnotherName

Alle I nybagte mødre og mummies-to-be....
I MÅ ENDELIG SPAMME LØS MED BILLEDER AF DE KÆRE SMÅ NYE !!!!

Jeg har slet slet slet ikke set nok af lille Silja endnu  

Og jeg glæder mig viiildt meget til også, at se billeder af nyeste ankomne i gruppen, lille Malte

Og jeg er smadder spændt på, hvornår Chatarina's tvillinge-piger bliver storesøstre til deres lillebror   ...Og glæder mig MEGET til at se ham!

Og lige sådan bliver det spændende, når en dag Viktor bliver storebror. Han er så skøn og køn en dreng, så det kan lillesøster helt sikkert også kun blive

Og Trine - Du bærer et barn som vi allesammen har heppet og håbet på. Vi er mange som glæder os, ikke mindst på Jeres vegne, men også på hele NS-gruppens vegne til I en dag bliver forældre snart...

Iiihhh, jeg er bare helt begejstret over alle de voksende maver rundt omkring, og alle de nyankomne babyer, som vi er velsignet med i vores dejlig NS-gruppe.

Alle de skønne, dejlige og fantastiske børn vi alle sammen har eller får!

SÅ HUSK (når lige overskudet er der til det, selvfølgelig) ENDELIG at sprede og dele og fremvise aaaalt det I lyster. Jeg kigger ihvertfald helt sikkert med       

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

JustAnotherName

Uuhfff, og også dig SARAH    Sorry, jeg ikke lige fik dig med.

Jeg glæder mig sørm-jansme også til at DU en dag bliver mor for 2. gang

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Det er nemlig bare så spændende og dejligt med alle de babyer

Anmeld

9. august 2010

KWL

Ja, det ender jo med man selv skal igang

Anmeld

9. august 2010

oo

huhuuuuu! jeg lover at billedspamme når der kommer en spirrevip ud herhjemme selvom jeg stadig tænker "ejej, det er ikke DET vi skal jo!" når jeg ser alle de andres nyfødte  

Anmeld

9. august 2010

Jules

Jeg har købt et ekstra lager batterier hjem til kameraet

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

det bliver det vildeste baby-boom herinde! jeg kan slet ikke vente!

Anmeld

10. august 2010

sarahb

Jeg kan allerede ikk vente mere nu hvor bebserne begynder at komme... Men ikk så længe endnu. Er jo i uge 26 så det er lige ón hjørnet

Anmeld

12. august 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

Jeg kan allerede ikk vente mere nu hvor bebserne begynder at komme... Men ikk så længe endnu. Er jo i uge 26 så det er lige ón hjørnet

Allerede ?!?!?  ..... Århh manner, jeg syntes bare det går SÅ stærkt!

Ihvertfald når man følger andre fra sidelinien. Så har de næsten lige fortalt, at de er gravide. KORT tid efter er de bare allerede halvvejs, og efter få øjeblikke, så er fødslen ved at være tæt på.

Men så tjept føles tingene bare ikke, når det er ÈN SELV der er gravid og venter !!

Anmeld

12. august 2010

sarahb

JustAnotherName skriver:

Allerede ?!?!?  ..... Århh manner, jeg syntes bare det går SÅ stærkt!

Ihvertfald når man følger andre fra sidelinien. Så har de næsten lige fortalt, at de er gravide. KORT tid efter er de bare allerede halvvejs, og efter få øjeblikke, så er fødslen ved at være tæt på.

Men så tjept føles tingene bare ikke, når det er ÈN SELV der er gravid og venter !!

jeg synes også det er gået vildt stærkt, og nu kan jeg slet ikk vente til jeg skal på barsel.. uhhh jeg glæder mig.. kun 44 arbejdsdage tilbage.. weee....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.