Er det mon veer der så småt er igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. august 2010

ChatH

HMMM er lige kommet fra nogen af vores venner og har ingen plukveer eller noget haft hele dagen. men nu er jeg lige kommet ind af døren og nu strammer maven op ret tit og giver sådan en nas fornemmelse. er det mon veer der snart er igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

TbCp

Chatarina skriver:

HMMM er lige kommet fra nogen af vores venner og har ingen plukveer eller noget haft hele dagen. men nu er jeg lige kommet ind af døren og nu strammer maven op ret tit og giver sådan en nas fornemmelse. er det mon veer der snart er igang?

Uhhh hvor spændende!!!

mine startede som sådan en underlig murren i maven... lidt som mens smerter...

Anmeld

9. august 2010

ChatH

TbCp skriver:

Uhhh hvor spændende!!!

mine startede som sådan en underlig murren i maven... lidt som mens smerter...

Ja synes også sådan lidt jeg har haft en form for trykken og smerte idag men tør sku næsten ikke håbe

Anmeld

9. august 2010

KWL

Uh...spændende.

Sender alt mit ve-støv til dig.

Held og lykke

Anmeld

9. august 2010

Jules

Sender ve støv afsted :) Glæder mig til at se ham...smiler....

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

Uhhh, hvor spændende !!!! ..... Det kunne jo nok lyde som om, at der er lidt optræk til noget. Men det kan så desværre være svært at spå om, om det bliver lige om lidt eller om det tager timer/dage endnu. Meeeeen MON da ikke, at der sker noget i løbet af aftenen/natten eller morgenen.....?!?!   

Anmeld

9. august 2010

anna-jonas

Jamen, mon det smitter al det fødehalløj.........................sender ihvertilfælde ve-støv jeres vej, og håber at i snart får Valdemar at se.

Knus Mette

Anmeld

9. august 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Uhhh, hvor spændende !!!! ..... Det kunne jo nok lyde som om, at der er lidt optræk til noget. Men det kan så desværre være svært at spå om, om det bliver lige om lidt eller om det tager timer/dage endnu. Meeeeen MON da ikke, at der sker noget i løbet af aftenen/natten eller morgenen.....?!?!   

Ja det er jo det, i realiteten kan det jo også bare blive til ingenting og han venter et par uger endnu, men det håber jeg godt nok ikke

Anmeld

9. august 2010

ChatH

Kristinewl skriver:

Uh...spændende.

Sender alt mit ve-støv til dig.

Held og lykke

Tak... er sku ved at blive lidt nervøs kan jeg godt mærke

Anmeld

9. august 2010

ChatH

Anna-jonas skriver:

Jamen, mon det smitter al det fødehalløj.........................sender ihvertilfælde ve-støv jeres vej, og håber at i snart får Valdemar at se.

Knus Mette

Tak mette

Håber godt nok også snart vi får ham ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.