Hvor mange har prøvet over et år før det lykkedes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Neki

Hej Piger.

Er bare nysgerrig for at høre hvor mange af jer der måtte prøver i et år eller mere før i blev gravide??
Og om det så lykkedes med eller uden hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Amso

Første gang jeg blev gravid, prøvede vi ikke dissideret, men vidste begge at vi ikke brugte noget beskyttelse så det var bare et spørgsmål om tid. ( vi var begge enige om at vi ville have et barn sammen, når vores kroppe var klar til et blive "et" sammen.) Der gik over et år før vi blev gravide men desværre mistede vi det, meget tidligt i graviditeten. Er nu gravid igen i 14. uge, og efter tabet af første barn, gik der kun 3 måneder, hvilket jeg var meget overrasket over.

Og det er lykkedes uden hjælp, kun fra mig og min kæreste

Anmeld

9. august 2010

Majbriteriksen

Hej. Fra min kæreste og jeg valgte at gå målrette efter at få et barn til jeg blev gravid gik der ca. 2 år med den 1 søn. På det tidspunkt havde min kæreste været igennem undersøgleser og jeg hvade tid til dette. Men heldigvis skete det af sig "selv".

Ved 2 søn blev vi enig om at nu var det nu, og mdr. efter testede jeg positivt.

Anmeld

9. august 2010

eland

Hejsa. Da vi blev enig om at jeg skulle smide pillerne gik der næsten 6måneder før det lykkes. Det havde min læge også fortalt mig , og hver månede håbede jeg på at min menstration udblev. 

så håber det snart lykkes for jer  

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Det tog os mere end 3,5 år at blive gravid, skulle igennem operation først, men blev derefter gravid i første IVF forsøg

Anmeld

9. august 2010

oo

vi startede projekt baby i maj 2007. vi startede behandling i december 2008 og der blev jeg gravid ved IUI-H, men det var desværre udenfor livmoderen, så jeg endte med operation i januar 2009. så prøvede vi yderligere 5 IUI-H forsøg. vi havde fået at vide, at vi var uforklarligt barnløse og vores fertilitetslæge kunne slet ikke forstå hvorfor jeg ikke bare blev gravid, for alting så ud til at gå perfekt hver eneste måned vi prøvede - og alligevel ingen graviditet. i december 2009 og januar 2010 holdt vi pause inden vi skulle starte IVF. i slutningen af januar modtog jeg et brev fra klinikken hvor de bedømte mine æggeledere til at være "ikke optimale" på baggrund af den manglende graviditet. jeg tudbrølede en hel dag - uden at vide, at jeg faktisk var blevet helt naturligt gravid i januar 2010 og nu venter vi vores barn til oktober!

Anmeld

9. august 2010

*Sofie*

Det tog 14 måneder fra jeg stoppede med p-piller til jeg blev gravid. Fik ingen hjælp, men sys det så sort ud til sidst...
Men det lykkedes 

Anmeld

9. august 2010

loralilly

For os tog det ca. 13 måneder, fra jeg smed p-pillerne, til der var gevinst. Og det skete helt naturligt heldigvis.

Vi var så småt i gang med at blive undersøgt, da det lykkedes.

Anmeld

9. august 2010

Muzs

Jeg smed p-pillerne i april 2007 og i november 2009 kom vi i behandling og i 3. forsøg blev jeg gravid og venter mig nu en dreng som vi forventer kommer til verdenen 11/11

Anmeld

9. august 2010

Rsa

Hej

Det tog os et år at blive gravid... Havde næste opgivet og var virkelig kommet til et punkt, hvor jeg ikke gad ÆL test, tælle osv. mere, for jeg synes det var deprimerende måned efter måned, at blive skuffet, frustreret og ked... Et par måneder efter at jeg mentalt havde lagt min 'besættelse' af, at blive gravid på hylden, blev jeg gravid

Krydser for jer, pøj pøj....

Vh. Rsa 21 + 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.