Måske :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Anonym trådstarter

Vi prøver!

Majo gir mig kvalme. Jeg blev dårlig fra det ene øjeblik til det andet i går. I dag skete det igen,men efter lidt tid gik det over. Jeg troede der var 7 dage af min cyklus,men jeg er på dag 28 i dag! Min cyklus er mellem 28 og 30 dage. Så om 3 dage så tager jeg en test hvis det er! Jeg har det på fornemmelsen,men det er svært at vurdere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

AA10

Anonym skriver:

Vi prøver!

Majo gir mig kvalme. Jeg blev dårlig fra det ene øjeblik til det andet i går. I dag skete det igen,men efter lidt tid gik det over. Jeg troede der var 7 dage af min cyklus,men jeg er på dag 28 i dag! Min cyklus er mellem 28 og 30 dage. Så om 3 dage så tager jeg en test hvis det er! Jeg har det på fornemmelsen,men det er svært at vurdere!

held og lykke

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Tak AA!

Overvejer lidt at købe en test i dag og tag den i morgen!

Anmeld

9. august 2010

AA10

Anonym skriver:

Tak AA!

Overvejer lidt at købe en test i dag og tag den i morgen!

det er da forsøget værd kan du mærke om du føler der er sket noget..?? sagde nemlig til min fyr, første dag jeg gik over tid at jeg troede der var sket noget så tog jeg en test og bing den var positiv.. det var ligesom jeg kunne mærke det ved det måske lyder tosset men sandt er det...

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg fik ikke købt en test. Besluttede at se tiden an. 3.30 vågner jeg med halsbrand?

1) kvalme fra det ene øjeblik til det andet

2) afsky ved majo

3)og nu halsbrand.

Det er begyndt at dæmre. Jeg tror efterhånden godt at jeg kender svaret. Men lad os nu se

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er så jeg ved ikke om det er for tidligt at teste. Men her er resultatet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Kan ikke umiddelbart se 2 streger?

Anmeld

10. august 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er så jeg ved ikke om det er for tidligt at teste. Men her er resultatet

Øv øv, men hvis mens ikke kommer, så prøv om et par dage

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg syntes jeg kan se en svag streg nummer 2. Men man ser jo nogle gange det man helst vil se

Anmeld

10. august 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg syntes jeg kan se en svag streg nummer 2. Men man ser jo nogle gange det man helst vil se

Den kan også bare være svær at fange på et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.