Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
endelig langt om længe og søgen, nu flytter vi sq til fyn igen
Har lige fået lejligheden idag så happy happy
bye nordjylland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor godt June ^^ Min mor flytter til svendborg og mikas bedsteforældre bor i fåborg..hehe :p
Kan godt forstå du glæder jer er der masser af plads i lejligheden?
Det lyder da super lækkert for jer
Ja jeg forstår jo ikke folk kan finde på at flytte fra skønne jylland
Knus Line, inkarneret vestjyde haha
Shibby skriver: Hvor godt June ^^ Min mor flytter til svendborg og mikas bedsteforældre bor i fåborg..hehe :p Kan godt forstå du glæder jer er der masser af plads i lejligheden?
ja det er dejligt.. ja der er masser af plads og en have så det er bare skønt og jeg glæder mig... min søskende bor der osse så håber at snakke med dem
Line&Liam skriver: Det lyder da super lækkert for jer Ja jeg forstår jo ikke folk kan finde på at flytte fra skønne jylland Knus Line, inkarneret vestjyde haha
jeg har boet her oppe i vendsyssel i 8 år det er det mest indædte samfund jeg nogensind har set..
jeg kan ikke lide det her mere, jeg hader sladder byer så væk her fra da
june1987 skriver: jeg har boet her oppe i vendsyssel i 8 år det er det mest indædte samfund jeg nogensind har set.. jeg kan ikke lide det her mere, jeg hader sladder byer så væk her fra da
DET er så helt rigtigt, mange små byer er ret forfærdelige herovre!
tillykke med det, er jeg sikker på i bliver glade for,fyn er fiiiiiiiiiiiin
Jaaaa! Velkommen hjem
K.h. Linda
june1987 skriver: endelig langt om længe og søgen, nu flytter vi sq til fyn igen Har lige fået lejligheden idag så happy happy bye nordjylland
Hvor til fyn flytter du til??
Håber du falder til, er selv fynbo og bor i ørbæk
vi flytter til fåborg.... 15/9
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128