Så er weekenden forbi. Det har været rigtig hårdt.
I fredags tog jeg fri fra arbejde og vi holdt Maximilian hjemme fra DP, og vi havde bare en hygge dag sammen alle tre. Vi fik pakket Magnus' taske helt færdig og var nede og handle lidt småting - så jeg kunne bare luxus-chokolade-muffins til os. Dem spiste vi i sofaen mens vi så Madagaska - som i faldt i søvn til og bare puttede 
Min mor kom ved 17 tiden og så tog vi i lufthavnen, og eftet han havde fået afleveret sin baggage, og vi havde krammet mange gange og tårene trillede for alvor ned af mine kinder, måtte jeg melde pas og sige vi kørte hjem. Kunne ikke sige farvel mere og kunne ikke blive ved at udskyde smerten 
Det var så hårdt at vide at vi ikke ses før til november. Der er 95 dage tilbage!!!! Så er han hjemme i 3 uger og skal derned i 3 mdr igen. Februar bliver en fest, for så er han helt færdig!
I går var min lillesøster og jeg (og maximilian) oppe hos mig mor og hygge. En rigtig dejlig dag. På vej hjem ringer Magnus (åhh jeg blev SÅ glad over at høre hans stemme) men han fortalte mig at han var okay. Det er kodeordet for at der er sket noget der nede og nogen er kommet tilskade. Han fortalte at en IKK (en stor 32 tons tung tank) var kørt på en vejsidebobme og der var to døde og to sårede. FÅÅÅÅÅÅÅK!!!!!! De var fra det hold der skal hjem nu! Dem Mangus skal afløse. Deres pårørende venter dem hjemme om en uge...hvor jeg føler med dem! Mangler ord til at eskrive min smerte! Vi har hele tiden sagt at en IKK var sikker. Den er stor, tung og der skal meget til at vælte den omkuld, og så beredt var Taliban ikke...men ak, tog jeg felj? Jeps! De er beredte!
Sagen er...Magnus er der nede som IKK skytte! Dvs han kører rundt i det kørertøj. Jeg har hele tiden trøstet mig selv med at intet kan ske ham..min verden er væltet!!
I går har jeg hygget med trolden og en veninde og hendes søn...trolden har virkelig hygget sig, men jeg har svært ved at slappe af og nyde... det her bliver bare SÅ meget sværer end jeg forventede
Frygter så meget at jeg knækker og ikke kan klare det.
I dag har været hårdt fordi jeg (igen) i radioen hører om deres ulykke fra i lørdags. Det gør ondt hver gang...
Billederne er fra i fredags inden vi kørte i lufthavnen...
Maximilian med sin far
Mig med min husbond
/Maria
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld