Barnevognssele til maveligger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Dictes mor

Er der nogen, der ved om man kan få en sådan? Dicte sover jo på maven, jeg er dog igang med at lære hende at sove på ryggen, men det ville da være lettest, hvis jeg kunne få en sele, som hun kan bruge, når hun ligger på maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Sara.

kan hun ikke bare ligge på maven i de almindelige seler?

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Det har jeg fået at vide, at de ikke kan, fordi der er en masse spænder osv, så det vil være ubehageligt, men det kan da godt være, at man kan det.

Anmeld

9. august 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Det har jeg fået at vide, at de ikke kan, fordi der er en masse spænder osv, så det vil være ubehageligt, men det kan da godt være, at man kan det.

Du kan jo putte hende omvendt i en alm barnevognssele:0)

Så den bliver lynet på ryggen istedet for på maven - så ligger hun ikke ovenpå spænderne:0) Og hvis du løsner stropperne på de clips der skal sættes fast i ringene på vognen så kan hun stadig lige vende sig om på siden når hun vågner eller vil lidt om på siden:0)

Anmeld

9. august 2010

Christina.78

Altså cecilie kan sagtens ligge på maven når hun har hendes sele på..

Anmeld

9. august 2010

Sara.

Dictes mor skriver:

men hvis du gir hende den omvendt på?

Man kan også løsne dem så meget at de kan komme om på maven....

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Det lyder da til, at det kan man sagtens Juhu, det var bare min sp der sagde, at det kan man slet ikke

Anmeld

9. august 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg ved man kan få nogle gamle seler hvor der er en lynlår i som normalt skal lynes på maven og lige hæftes mellem barnets ben så lynlåsen ikke kan gå op.

de seler er rigtig nemme at give børnene omvendt på og der er ikke noget som generer.

Anmeld

9. august 2010

L-Mortil3

Til Liam har jeg bare købt et par gamle seler, de der "veste" i stof med lynlås på midten, så får han den bare omvendt på, og så sover han som han gerne vil på maven, og mor kan have ro i sindet over han ikke falder ud

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Line&Liam skriver:

Til Liam har jeg bare købt et par gamle seler, de der "veste" i stof med lynlås på midten, så får han den bare omvendt på, og så sover han som han gerne vil på maven, og mor kan have ro i sindet over han ikke falder ud

Sådan en køber jeg til hende, alletiders, og så er jeg glad for at høre, at Dicte ikke er den eneste, som sover på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.