Fuck jeg er sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. august 2010

B&J

Hvad fanden bilder de sig ind vi have bestil ved slagteren  her til den 22 til barnedåb også ville vi der ind og spørge om vi kunne få flutes til for det havde vi glemt af spørge om så siger de sku vi ikke har bestilt og de ikke kan udlevere den 22 til barnedåb der arbejder de ikke  hvad fanden er det for noget jeg er så sur så er det ud og finde et ny sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

bette

havde i bestilt derfra.. hvor de sagde god for det??

Anmeld

9. august 2010

Tut

Det er fandme også frækt.

Kan i ikke huske hvem i talte med dengang? og så bede om at tale med ham/hende igen.

Anmeld

9. august 2010

ekzunz

Har i ikke fået nogt på skrift??

Anmeld

9. august 2010

Pia.

B&J skriver:

Hvad fanden bilder de sig ind vi have bestil ved slagteren  her til den 22 til barnedåb også ville vi der ind og spørge om vi kunne få flutes til for det havde vi glemt af spørge om så siger de sku vi ikke har bestilt og de ikke kan udlevere den 22 til barnedåb der arbejder de ikke  hvad fanden er det for noget jeg er så sur så er det ud og finde et ny sted

ej det er da løgn... hvad sker der - har du ikke noget dokumentation på jeres bestiling ... ? nogen papir en mail eller lign... Der er uden tvivl nok tale om en fejl.. men den skal da rettes...

Anmeld

9. august 2010

B&J

vi skulle have pattegris... og ham der var der den dag var der ikke kan desværre ikke huske hvad hedder han hed eller så ud for vi bestilte den for en månede siden.... og vi skulle betale i dag osv så ingen ting på skrift.. også os der var for dumme

Anmeld

9. august 2010

LC

B&J skriver:

vi skulle have pattegris... og ham der var der den dag var der ikke kan desværre ikke huske hvad hedder han hed eller så ud for vi bestilte den for en månede siden.... og vi skulle betale i dag osv så ingen ting på skrift.. også os der var for dumme

Hvor er det bare dårligt af dem.... Synes ikke det er dig der har dummet dig, er meget normalt at lave den slags aftaler uden at få det på skrift.

Håber du hurtigt finder noget andet, og det ikke bliver for besværligt når det er så tæt på..

Anmeld

9. august 2010

quity

Neeej, det sker bare ik for jer. Det er godt nok utrolig at de kan lave en sådan brøler.

Hvis I kan afvige fra pattegris, så kan jeg varmt anbefale mad fra kokken & jomfruen. Jeg fik selv mad derfra til min datters barnedåb i april. De har en lækker buffet med 6 slags kød og 6 slags tilbehør til 99,5 pr person. Det er lækkert.

Håber I finder en løsning.

Sender lige en

Anmeld

9. august 2010

Mathilde

Åh hvor er det træls for jer!  Det er godt nok dårlig stil! Men I må op på hesten igen og finde en anden løsning.

Jeg havde også bestilt en masse brød, møllehjul, flütes osv fra en bager til barnedåben, da vi skulle have oste-pølse bord. Da vi så skulle hente det om morgenen inden vi skulle i kirken, stod der på døren "lukket pga sygdom" Pyh det blev en stresset morgen og synes det var vildt dårligt, at de ikke lige kunne ringe og sige, at vi måtte finde en anden løsning... Så stod vi bare der 2timer inden gæsterne kom og var helt lost

Håber I finder på noget andet

Anmeld

9. august 2010

Diana...

NEJ det er bare for dårligt sådan noget må bare ikke ske. Håber i finder et nyt sted som kan hjælpe jer. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.