Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hiili : 3 September (prøvet i 11 mdr.)
TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder) Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år) Jeanne: 10 sep
Karina P: 12 september ( prøvet i 7 måneder )
Betiinsen: 13 sep. ( første forsøg )
Maalene: 15. september (første rigtige forsøg)Grinny : 15. September (prøvet i 6 måneder)
Blyb : 17 September (prøvet 8 mdr.)
Putomanen: 18. september (prøvet i 11 måneder)
*Cille* : 19. september (prøvet i 2 måneder)
Miia90 20sep (prøvede i 3år)
Miss Freja : 20. september (prøvet i 1 måned)
KKK: 22. sept. (SA i juni - dette er tredje forsøg siden)
Vivs123: 9. sept (prøvet i 13 mrd)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder) Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år) Karina P: 12 september ( prøvet i 7 måneder )
TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder) Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år) Karina P: 12 september ( prøvet i 7 måneder )
Man plejer at få afvide at det er fra den dag du bløder rigtigt og ikke bare pletblødning
KarinaIda: 15 sep (prøvet 1 mdr)
jeg ved ik lig hvordan jeg skriver mig ind, men jeg skal teste d. 14 september :-) vi har prøvet i 5 mdr.
håååber det bliver min fødselsdagsgave til mig selv da jeg har d. 5 september.
TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder) Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år)
Jeanne: 10 sep
Nina Sophia: 14. september (prøvet i 5 måneder)
TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder)
SkrukNu: 6. september (prøvet i 16 måneder)Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år)
Frk.S: 22. sept. (1. forsøg efter p-pille stop)
Triile: 1 September ( forsøg nummer 10)
Triile: 1 September ( forsøg nummer 10) Hiili : 3 September (prøvet i 11 mdr.)TrineLærke: 4 September (prøvet i 2 mdr) MaybeMe: 5. september (prøvet i 2 måneder) sujan: 5. september (prøvet i 16 mdr)Carina1984: 6 september (regnet fra den da jeg begyndte at pletbløde. 9 september regnet fra den dag min mens kom rigtig. Hvad skal man regne med???)Paw og Camilla: 6. september (prøvet i 9 måneder) SkrukNu: 6. september (prøvet i 16 måneder)Mortilfreja: 7. September (prøvet i 3 ½ år) Vivs123: 9. sept (prøvet i 13 mrd)Jeanne: 10 sep Karina P: 12 september ( prøvet i 7 måneder ) Betiinsen: 13 sep. ( første forsøg )Nina Sophia: 14. september (prøvet i 5 måneder)KarinaIda: 15 sep (prøvet 1 mdr)Maalene: 15. september (første rigtige forsøg)Grinny : 15. September (prøvet i 6 måneder) Blyb : 17 September (prøvet 8 mdr.) Putomanen: 18. september (prøvet i 11 måneder) *Cille* : 19. september (prøvet i 2 måneder) Miia90 20sep (prøvede i 3år) Miss Freja : 20. september (prøvet i 1 måned) KKK: 22. sept. (SA i juni - dette er tredje forsøg siden) Frk.S: 22. sept. (1. forsøg efter p-pille stop)
Tanja1234: 4. eller 5. september (SA i februar, 1. forsøg siden)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128