hvad "koster" jeres barn nr. 3 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2010

mamalicious

Hva bruger i ca. om måneden på jeres barn nr. 3 ?? Er det så meget dyrer med barn nr. 3 ??

( Vores drenge er h.hv 7 og 10 år - snart 8 og 11 år ).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

mamalicious

op ????

Anmeld

9. august 2010

Lone Jakobsen

nu kom min 3. jo lige i rø... på nr. 2 (der er 1½ år imellem) og da både nr. 2 og 3 er drenge. ja så var udgiften ikke ret stor. jeg valgte dog at købe ny barnevogn, og selvfølgelig fik han noget nyt. men generelt arver han rigtigt meget.

derudover er det jo som med de andre, dagpleje/børnehave/sfo, mad osv. så ikke nemt at sætte et beløb på. han koster vel det samme som de 4 andre.

Anmeld

9. august 2010

Anja

Jeg synes ikke, der er den store forskel på hvilket nr barnet er i rækken i forhold til økonomi.

Vi venter nu barn nr. 4 og tror umiddelbart de 3 andre "koster" nogenlunde det samme. Selvfølgelig er der ofte en flyverdragt eller lignende, der kan genbruges, men generelt får de alle nyt, da det gamle jo bliver slidt og jeg gider ikke, at den yngste ender med at se "nusset" ud  - hvis du forstår.

Et klart plus ved en "stor" familie er, at der vaskes HVER dag og dermed køber man altså også mindre mængder af tøj. Man lærer i al fald hurtigt, at det godt kan betale sig at købe færre stykker tøj af god kvalitet som kan holde til mange vask.

Hvis I ikke har gemt barnevogn, tremmeseng osv så er der jo endnu en engangsudgift som ikke er til at komme uden om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.