Mor´s 50 års fødselsdag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.092 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Fru.Mäes <3

Hej alle dejlige mennesker på BABY.dk

Min søster og jeg vil meget gerne lave noget til vores Mor´s 50 års fødselsdag - MEN det er ikke en stor fest, men det er en søndag formiddag til brunch..

Er der nogen som kan hjælp mig og min lillesøster med et eller andet sjovt - som ikke tager for lang tid?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

betski

FrøkenHedegaard skriver:

Hej alle dejlige mennesker på BABY.dk

Min søster og jeg vil meget gerne lave noget til vores Mor´s 50 års fødselsdag - MEN det er ikke en stor fest, men det er en søndag formiddag til brunch..

Er der nogen som kan hjælp mig og min lillesøster med et eller andet sjovt - som ikke tager for lang tid?

Krams Rikke

jeg har selv søgt efter lidt underholdning herinde, men det er mere på det mere upersonlige plan. Til min mors 50 års fødselsdag, havde jeg/vi købt 50 lange røde roser og så havde jeg lavet en tale hvor jeg kom med ledetråd med pinlige, søde og sjove episoder med min mor, og så skulle hun gætte dem og fortælle alle andre om det når hun så havde gættet det. Det er var en utrolig god oplevelse for os alle

Anmeld

9. august 2010

>>Carina<<

Hold en kærlig tale. Lav fx også 20(hvis I fx blir 20 mennesker) hjerter og bed så alle til fødselsdagen skrive en kærlig hilsen til din mor. Find en troldegren (eller anden slags) og hæng hjerterne op og giv din mor det med hjem. Det er en dejlig ting at ha som minde bare en idé

Anmeld

9. august 2010

klmf

Du kan bede alle gæsterne om at tage en lille pakke med (skal ikke koste det vilde) som skal repræsentere en fælles oplevelse, et ordsprog hun tit deler med en, noget hun ofte gør eller sådan noget lignende. Ned i en pose med alle gaverne og så skal hun 'festen' igennem trække en gave og prøve at gætte hvem det er fra og hvorfor. Hvis ikke hun kan, så skal giveren give sig til kende og fortælle om baggrunden for gaven. Vi gjorde det til en venindes polterabend. Jeg havde en mini dansk-tysk ordbog med som symbol på en Tysklands road trip.... Det var så godt....

Anmeld

9. august 2010

LC

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken slags familie fest det er,  om i er en famile der er til noget kreativt, underholdende inslag,  festsange eller taler.

Men hvis hun skal have et minde fra dagen har jeg flere gange været med til at man havde med til at male et billede - så blev der sunget den sang(kan ikke huske hvad den hedder) "jeg vil male himlen blå og med" osv. så kommer der noget med alle farverne, og man kan så male et fint billede, som man kan glæde sig over frem over.

Og hvis man så får hjælp fra alle gæsterne så alle har malet lidt på billedet, bliver det et godt minde fra dagen. Skal selvfølgelig kun være din mor der maler mens i synger sangen.

Har også været med hvor en fra familie har malet et billede og taget med til festen og så har alle gæsterne til festen skrevet en autograf på billedet med en sort sprittusch. Men det er jo meget et spørgsmål om hvad men er til og hvor kreativ man er...

Anmeld

9. august 2010

Majbriteriksen

Min søster og jeg havde lavet et slidshow af billder igennem hendes 50år, det blev lavet i et program på computeren og så lagt musik som det passede til billederne (feks. da der kommer billeder af min søn og hende kommer der:i mormors kolonihavehus) Der var ikke et øje tørt da det blev sat på tvet i stuen. Det er en gratis "gave" men noget som hun kan se igen og igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.