går snart ud af mit gode skind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Kruse90

Hej i dejlige kvinder

Jeg har i dag på 5 dagen haft brunligt udflåd ( undskyld udtrykkende ) i foregårs og igår morges med rimelige kraftige mens smerter. og idag ingen mens smerter og mindre brunligt udflåd end de andre dage? HVAD SKER DER? MENS MÅ GERNE KOMME NU! så den er over inden en lejr tur med skolen om et par uger. Tog en test imorges for jeg jo selvfølgelig tænkte måske den er der. MEN NEJ ! Hvordan kunne jeg tro det.

Det påvirker mig meget denne gang Mere end de andre.
Ved godt vi er på vej i behandling men man håber jo alligevel inderligt på en økobaby.

Kram og tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Dot D

Du får lige et lille for det lyder til at du trænger... Håber du bliver overrasket af en økotest en af dagene, så du kan få humøret op

Anmeld

9. august 2010

KajaH

Åhh forstår godt det må være frustrerende. Du får en kæmpe krammer

Anmeld

9. august 2010

Kruse90

Dot D skriver:

Du får lige et lille for det lyder til at du trænger... Håber du bliver overrasket af en økotest en af dagene, så du kan få humøret op

tak skal du have. Men tvivler.
Jan har jo så dårlig sædkvali at vi faktisk fik afvide at vi ikke selv kan men man håber stadig tosset som man er

Anmeld

9. august 2010

Kruse90

KajaH skriver:

Åhh forstår godt det må være frustrerende. Du får en kæmpe krammer

tak søøde det varmer

Anmeld

10. august 2010

Guldlok

Det er frustrerende har lige været der og var ved at blive utålmodig og bekymret. Er 37 år.

Jeg gav min kæreste vitaminpiller, zink og fiskeolietabletter. Zink skulle have indfydelse sædkvaliteten.

Jeg spiste selv bidro med kyskhedstræ samt menusan og vitaminpillen "baby me now". Mørk chokolade, advokado og lidt olivenolie. Motion et par gange om ugen... Bmi på 20 - 24 er et godt udgangspunkt.

Så fik jeg fat i ægløsnings test og fik det timet med elskov 3 dage i træk....

Kunne knap tro det  -  er nu gravid i 7 uge og nu tænker jeg ved mig selv at jeg skulle bare have slappet lidt mere af med det...

Det skal nok lykkedes - sig det til dig selv. Giv det tid. Fjern fokus hvis du kan. Fokuser på de de små ting i dit liv du elsker....

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.