så blev hun(d) afleveret til operation :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Ina33

Min lille Tinke på 9 mdr., har fået en svulst (unghundeknop) på det ene ben, og dyrlægen mente det er bedst at fjerne den.

Jeg har netop kørt hende afsted til dyrlægen, og kan hente hende igen i eftermiddag.

Puha hvor synes jeg det var hårdt at aflevere hende, jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor man ikke må være der? Er det fordi de ikke har kapacitet til at have en masse dyreejere til at rende rundt i deres lokaler - eller?

Jeg vil da mene at hvis man har en dødsyg hund, så vil det da give den en masse tryghed, at dens "flok" kan være hos den, og så vil den måske hurtigere komme sig?

Nu ved jeg godt at Tinke ikke er dødsyg, men jeg fik da virkelig en klump i halsen da jeg kørte der fra....

Louise - som håber at dagen kommer til at gå hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Dictes mor

Åhhh nej, det er forfærdeligt at skulle køre sin vej og overlade dem, jeg har også prøvet den en del gange, og det er skrækkeligt. Molly er dødsens angst for at være derude og hun er bange for fremmede, så det er helt forfærdeligt! Jeg tror ikke man må være der, for der skal være fred og ro for de andre hunde, som er der, det ville nok være stressende med for mange mennesker, men jeg har tit ønsket at kunne være der,dagen går bare så langsomt!

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Årh   God bedring med hende , forstår det ikke

Da min vuf skulle steriliseres var jeg med til at lægge hende i narkose ,,,  Det er ellers ikke sjovt at se

Anmeld

9. august 2010

Ina33

Dictes mor skriver:

Åhhh nej, det er forfærdeligt at skulle køre sin vej og overlade dem, jeg har også prøvet den en del gange, og det er skrækkeligt. Molly er dødsens angst for at være derude og hun er bange for fremmede, så det er helt forfærdeligt! Jeg tror ikke man må være der, for der skal være fred og ro for de andre hunde, som er der, det ville nok være stressende med for mange mennesker, men jeg har tit ønsket at kunne være der,dagen går bare så langsomt!

Åhhh øv, jeg kan godt se det må være ekstra hårdt når hun er bange for fremmede...

Jeg har netop hentet Tinke hjem, hun er helt rundtosset, og har nu fået lov til at ligge i sofaen, så håber jeg hun får sovet. Men 10 dage med krave på, synes jeg godt er længe...

Anmeld

9. august 2010

Ina33

Muffi . skriver:

Da min vuf skulle steriliseres var jeg med til at lægge hende i narkose ,,,  Det er ellers ikke sjovt at se

Jeg har netop hentet hende, hun virker ret groggy, men ellers ved frisk mod. Nu skal hun bare sove en masse, så hun hurtigt kan blive frisk igen.

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Loppe skriver:

Jeg har netop hentet hende, hun virker ret groggy, men ellers ved frisk mod. Nu skal hun bare sove en masse, så hun hurtigt kan blive frisk igen.

Når det var godt

Anmeld

9. august 2010

Diana...

Åhh lille hund stakkels den. Men godt det gik godt. 

Anmeld

9. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Min kæreste fortalte mig, at jeg skulle være glad for jeg ikke var med nede med hunden en dag, da han skulle røngtens fotograferes...

Mener han kom i narkose, er ikke sikker.. Han sagde det var grimt at se da han fik det... Han var også med til det da de skulle give ham det...

Han fortalte han lå og spættede, rullede med øjnene osv...

Er glad for jeg ikke var med...

Anmeld

9. august 2010

Mira0911

Loppe skriver:

Dejligt at det gik godt...

Vores virker også tit til at være frisk efter han har været bedøvet eller været i narkose... Og det er de slet ikke...

Han lagde sig også med det samme for at sove...

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Min kæreste fortalte mig, at jeg skulle være glad for jeg ikke var med nede med hunden en dag, da han skulle røngtens fotograferes...

Mener han kom i narkose, er ikke sikker.. Han sagde det var grimt at se da han fik det... Han var også med til det da de skulle give ham det...

Han fortalte han lå og spættede, rullede med øjnene osv...

Er glad for jeg ikke var med...

Hi hi hi når jeg ser tilbage på det griner jeg , det gjorde jeg ikke den gang , pyh det var væmmeligt , tungen kørte også rundt på hende   Giver din kæreste ret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.