Multipude i Lidl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.798 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Svane83

Hej alle i gravide dejlige kvinder

Ville blot lige komme med en lille info. Lidl har i denne uge en Multipude til 99 kr. som eftersigende skulle være rigtig god til når man pludselig er tvunget til at ligge på siden konstant.

Til dem der ikke ved hvad en Multipude er så er det en 149cm lang pude til at ligge ben og støtte maven på når man sover.

Jeg købte en igår og jeg har allerede brugt den i nat.

Selvom maven ikke lige frem strutter så sover jeg normalt på maven og det synes jeg faktisk er ubehageligt allerede, det er som om at maven bliver mast så jeg har allerede taget den i brug for jeg kan simpelthen ikke ligge med benene ovenpå hinanden når jeg ligger på siden.

Nå men bare lige i tilfølde af at i ikke vidste at det bare var noget i måtte eje

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Sara.

Nu er min søn godt nok 4 mdr..... men hvor ville den havde været dejlig da jeg var  gravid.... kiggede efter en de  var bare så dyre dem jeg kunne finde....

Anmeld

9. august 2010

klmf

Den kan også bruges elvom man ikke er gravid

Anmeld

9. august 2010

Susan1978

Det vil være et godt køb til pengene..

jeg købte dengang jeg ventede min søn for 4 år siden (uf det er længe siden) en graviditetspude og efterfølgende kan den bruges som ammepude..

Jeg elskede min pude og solgte den videre da jeg ikke havde brug for den mere.

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den ser dejlig ud måske man skulle stikke forbi Lidl ...

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Der står også på den at den er til folk der sover på siden så man kan bestemt sagtens bruge den selvom man ikke er gravid.

Den er lækker, den skal bare lige vaske en gang, den lugter meget syntetisk men det er væk når den har været vasket.

Og så var den billig

Anmeld

9. august 2010

Meilby

Købte den selv, sidst da Lidl havde den på tilbud for nogle måneder siden, og den er bare kanon

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Meilby skriver:

Købte den selv, sidst da Lidl havde den på tilbud for nogle måneder siden, og den er bare kanon

UH det er godt at hører, brugte kun lige min igår og jeg synes allerede at den føles rar, så jeg tror også at jeg bliver glad for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.