hvor bliver de altså hurtigt store

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2010

FruEllingsen

Marcus blev puttet i hans seng igår efter han havde spise kl 21.30. lige som han plejer.

Men der var alligevel forskel. igår blev han nemlig puttet for første gang på hans eget værelse.

Han sov indtil kl 6. og har ikke været vågen en eneste gang(har haft babyalarm sat til) Mors store dreng altså

Hans mor har dog ikke sovet helt så godt. hihi...

Grunden til at han allerede nu er kommet ind til sig selv og sove er at han er begyndt at blive forstyrret af det når vi går i seng om aftenenen, og når jeg skal op på toilet om natten. Han har sovet igennem lidt over 1 måned nu.

Men altså hvor bliver de bare så hurtig store. Han vejer nu 4850g og måler 55,5 cm´...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Svane83

Nej hvor er han dygtig!

Så er det bare mor der skal sove igennem

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

Ej hvor skønt Så skal du bare lige vænne dig til det, det kan godt tage et par dage

Anmeld

9. august 2010

FruEllingsen

Svane83 skriver:

Nej hvor er han dygtig!

Så er det bare mor der skal sove igennem

Ja det bliver det næste projekt... hehe

Anmeld

9. august 2010

FruEllingsen

Tulipan skriver:

Ej hvor skønt Så skal du bare lige vænne dig til det, det kan godt tage et par dage

Ja man skal lige vende sig til stilheden. hehe

Anmeld

9. august 2010

L-Mortil3

Årh! DET er bare SÅ stort når de sover "alene" for første gang Liam rykkede ud af soveværelset efter 1 uge, hverken han eller jeg kunne fungere når vi sov i samme rum Og kan huske det var stort!

Og så , at sove så længe! Ahmen man er jo et helt nyt menneske

TILLYKKE med flyttedag

Anmeld

9. august 2010

Malene84

Drømmer skriver:

Marcus blev puttet i hans seng igår efter han havde spise kl 21.30. lige som han plejer.

Men der var alligevel forskel. igår blev han nemlig puttet for første gang på hans eget værelse.

Han sov indtil kl 6. og har ikke været vågen en eneste gang(har haft babyalarm sat til) Mors store dreng altså

Hans mor har dog ikke sovet helt så godt. hihi...

Grunden til at han allerede nu er kommet ind til sig selv og sove er at han er begyndt at blive forstyrret af det når vi går i seng om aftenenen, og når jeg skal op på toilet om natten. Han har sovet igennem lidt over 1 måned nu.

Men altså hvor bliver de bare så hurtig store. Han vejer nu 4850g og måler 55,5 cm´...

ej hvor skægt - mine drenge har også haft deres første nat i deres egne senge, på deres eget værelse i nat - OG JEG HAR SOVET SÅÅÅ DRÅLIGT. Jeg sys jeg hørte lyde hele tiden  og ja de bliver ekstremt hurtig store - puhaaa

Anmeld

9. august 2010

FruEllingsen

Malene84 skriver:

ej hvor skægt - mine drenge har også haft deres første nat i deres egne senge, på deres eget værelse i nat - OG JEG HAR SOVET SÅÅÅ DRÅLIGT. Jeg sys jeg hørte lyde hele tiden  og ja de bliver ekstremt hurtig store - puhaaa

Hehe. det er da lidt sjovt.

Drengene sov vel udemærket?? hehe. håber vi to mødre får sovet bedre i nat.. hihi

Anmeld

9. august 2010

FruEllingsen

Line&Liam skriver:

Årh! DET er bare SÅ stort når de sover "alene" for første gang Liam rykkede ud af soveværelset efter 1 uge, hverken han eller jeg kunne fungere når vi sov i samme rum Og kan huske det var stort!

Og så , at sove så længe! Ahmen man er jo et helt nyt menneske

TILLYKKE med flyttedag

Ja det er utroligt hvad enkelte timer kan gøre. hihi..

MEn ja det er så stort. og han sov bare så godt.  håber han gentager igen i nat, og at jeg får lidt mere søvn hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.