Utålmodig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2010

thilde-tusindfryd

Jeg er bare så utålmodig. Vil bare gerne være gravid NU !

Kan snart ikke vente mere. Har været gravid to gange på et år nu, uden at det blev til noget, så det kan næsten kun gå for langsomt.

Andre der har det sådan ? Hvad stiller I op med utålmodigheden ? Synes den er svær at leve med

Ikke bare vil jeg gerne være gravid nu, men jeg får også svært ved at slå koldt vand i blodet i ni måneder !! Det er jo utålelig lang tid at gå og vente på, at bebsen endelig omsider og langt om længe viser sig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Emilie Sarah

ja jeg går med en anden utølmodighed i mig..
Jeg er i uge 40+1 og der er ingen tydelige tegn på fødsel endnu.
Så jeg er ved at være meget utålmodig.

Men krydser fingre for at det må lykkes for dig snat!

thilde-tusindfryd skriver:

Kan snart ikke vente mere. Har været gravid to gange på et år nu, uden at det blev til noget, så det kan næsten kun gå for langsomt.

Andre der har det sådan ? Hvad stiller I op med utålmodigheden ? Synes den er svær at leve med

Ikke bare vil jeg gerne være gravid nu, men jeg får også svært ved at slå koldt vand i blodet i ni måneder !! Det er jo utålelig lang tid at gå og vente på, at bebsen endelig omsider og langt om længe viser sig.....

Anmeld

9. august 2010

maria87

thilde-tusindfryd skriver:

Jaaaaa ! Utålmodig er da IKKE ordet!

vi har prøvet i 1 år og 4 måneder nu Og har 1 gang haft en Bio....

vi har en dejlig søn på 3½ år nu, og har i 1 år og 4 måneder ønsket at han skal være storebror....

men der sker ingenting, jeg fatter det ikke

det er super hårdt, for man får tankerne om man overhoved bliver gravid mere....

for dig og for alle os andre som gerne snart vil se 2 strejer på en graviditetstest

Anmeld

9. august 2010

lotte32

Jep, 2 år, 2 Ma, 3 iui-forsøg, men ingen resultat.. 

jeg er møgutålmodig og begyndt at blive irriteret og faktisk osse en smule jaloux på alle der bliver gravide eller føder omkring mig og det virker jo som om at alle lige har besluttet at få børn i disse år...  Så jo, kan sagtens sætte mig ind i dine følelser, men mon ikke der også kommer en bebs til os 

Krydser fingre for rigtig mange 2011 mirakler til alle dem der måtte ønske det

Knus Lotte

Anmeld

9. august 2010

thilde-tusindfryd

maria87 skriver:

Jaaaaa ! Utålmodig er da IKKE ordet!

vi har prøvet i 1 år og 4 måneder nu Og har 1 gang haft en Bio....

vi har en dejlig søn på 3½ år nu, og har i 1 år og 4 måneder ønsket at han skal være storebror....

men der sker ingenting, jeg fatter det ikke

det er super hårdt, for man får tankerne om man overhoved bliver gravid mere....

for dig og for alle os andre som gerne snart vil se 2 strejer på en graviditetstest

Har I prøvet med en sprøjte fra apoteket og så sprøjte sæden direkte op øverst i skeden ?

Se evt. min tråd om hjemmeinseminering.

Det gjorde vi sidst og det gav bonus med det samme

Og så har jeg generelt brugt ægløsningstests, som jeg har købt på billig-teste.dk - de der strimler, de er udmærket og billige. Jeg gir omkring 185 kr. for 21 ægløsningstests og 5 graviditetstests.

Hvis man så begynder at teste på 11. dagen og så hver dag, så har man et rimeligt billede af, hvornår man er mest frugtbar.

Anmeld

9. august 2010

thilde-tusindfryd

lotte31 skriver:

jeg er møgutålmodig og begyndt at blive irriteret og faktisk osse en smule jaloux på alle der bliver gravide eller føder omkring mig og det virker jo som om at alle lige har besluttet at få børn i disse år...  

Ja, det kender jeg godt

Da jeg sidst var gravid her i juli og vi via scanninger fik at vide, at der alligevel ikke var noget foster, da ku jeg godt nok heller ikke holde gravide kvinder ud. Jeg var simpelthen så skuffet og ked af det, at jeg ku sparke til alle mødre med små bebser og gravide

Aj, nu er jeg jo ikke voldsmand.....  men altså, jeg var ihf frustreret...

Anmeld

10. august 2010

maria87

hvad koster denne sprøjte ??? og er det nemt at gøre

Anmeld

12. august 2010

thilde-tusindfryd

maria87 skriver:

hvad koster denne sprøjte ??? og er det nemt at gøre

Du kan i tråden her læse om, hvordan vi har gjort

https://www.baby.dk/debat/48233pi1/selvvalgt-enlig-mor/hjemme-inseminering.aspx

Det er meget nemt, simpelt og ja ikke dyrt - de der engangssprøjter på apoteket koster ikke ret meget.

Anmeld

12. august 2010

thilde-tusindfryd

Jeg har læst forskellige steder, at mænds sæd kan være meget forskellig i mængde og indhold af aktive sædceller ved udløsning, alt efter om han er stresset, tit får udløsning osv.

Når man virkelig ønsker sig at blive gravid og arbejder intenst på det, kunne man godt forestille sig, at manden måske netop er under pres og ikke leverer så meget. Det var ihf tilfældet hos os. Vi opdagede, at der ikke var ret mange mL sæd fra min kæreste. Derfor prøvede vi med at sprøjte sæden op i stedet, så vi var sikre på, at de små ivrige sædceller kom så tæt på "indgangen" som muligt, bare for at hjælpe dem

Om det så er det, der har gjort, at jeg blev gravid med det samme, ved jeg selvfølgelig ikke, men vi havde prøvet nogle cyklusser på naturlig måde indtil, og da var jeg ikke blevet gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.