har virkelig bare brug for at komme ud med mine tanker, sorry hvis det bliver lidt forvirrende,..
jeg er gravid og er i uge 37, og idag har jeg bare haft en rigtig tude dag, self glæder jeg mig til at få min lille søn i mine arme, men frygter virkelig at skulle til at snakke med faderen og se ham igen;(
sagen er den at jeg var i en periode på i alt 6 mdr sammen med faren til mit kommende barn, og i starten var det et super fint forhold, og det kørte der ud af, efter 3 mdr går det ned af bakke, og han begynder at blive herre underlig osv. så efter 6 mdr, finder jeg ud af at han har et forhold med sin eks, ved siden af mig, og har rent faktisk været mere sammen med hende end mig og han fortæller mig at han har været sammen med 4 andre end hans eks,
2 af dem var 14 og en 16 og den sidste 18, og han var selv 19 på det tidspunkt, og det glippet virkelig for mig der, blev virkelig ked af det, osv, finder så ogdå ud af at han har været på stoffer hele vores forhold igennem, som jeg så heller ikke har fået noget at vide om, og får mange flere ting at vide, jeg bliver sur og beder ham pakke sine ting og skride, så begynder han at blive agrasiv og slår mig 4-7 gange forskellige steder, og ender så med at voldtage mig, og så skrider han ellers, og jeg sidder bare tilbage helt ødelagt, men turde ikke sige noget til nogle, da jeg som mange andre følte at det var min egen skyld osv,
nå men så godt en måned efter det, finder jeg du af at jeg er gravid, med IDIOTEN, nøj min verden gik under må jeg ærligt indrømme, og havde abort i mine tanker da jeg nødig ville se ham igen, men er så 20 uger henne
og så vælger jeg så at beholde barnet(kunne jo bordadopter det, men det vil jeg ikke)
så nu har jeg bare hele dagen tænkt og frygtet at jeg skal se ham igen,
har polititilhold på ham da han har truet med at skyde mig og barnet osv, og har banket mig en gang efter han fik at vide jeg var gravid,
jeg har heldigvis fået verdens dejligste kæreste, som støtter mig 100% så der har jeg heldigvis lidt optur,
sorry et langt indlæg, men havde bare brug for at klare hjernen.