Så er vi hjemme (igår aftes) efter den DEJLIGSTE ferie ever..
Det var ski så skøn en tur
Vi hyggede alle 3 
Vi var på Jeep safari i de Tyrkiske bjerge (vildt) ! Latifa var så sej, og når hun ikke gad mere, puttede hun sig bare ind til mig (skørt, hun kunne sove, men hun kan sove de underligste steder)..
Vi var på en sejl tur, og Abdi var på en cross tur alene..
Ellers har vi shoppet.. føj vi brugte alle var lommepenge hurtigt og hævede alt for mange, på det skide dankort efterfølgende.. Men fu..k det... vi NØD DET, og hvis noget var skidt før vi tog afsted, er alt FEDT nu. Vi trængte til bare at være os 3 i 2 uger uden tv, nettet, arbejde mm.
Lorte hotel, ja kan ikke anbefale det.. (vaga stars i ALANYA) har været der i 2007, der var det fedt.. Men ikke mere - snoppet tjener og larm - unge der kommer i grupper og festede på deres værelse hele natten, dårlig mad mm (der står det er et FAMILIE HOTEL og INGEN larm efter kl 23, men larm til kl 5 om morgen) hmmmmmmmm, vi klagede, de var kolde i røven.. Vores air condition (staves?!) var i stykker, spurgte dem 3 gange om de ikke godt vil lave den, intet skete!! Den sidste uge vi var der, var der ligesom 47 grader - puha....
Men pyt med det, vi har klaget og rejser aldrig med dem mere.. men de små ting tog heldigvis ikke glæden fra os, vi spiste ude og var ude konstant (sov og var kun i poolen på hotellet, ellers holdte vi os væk
)
Vi fik en del venner/bekendskaber -feks med en tyrkisk frisør hehe Abdi blev klippet og barberet 3 gange på 2 uger og jeg blev klippet og farvet mørkt hår jubiii.. Og han har inviteret os ned til ham næste gang og bo - så ja vi hang ud ved ham en del 
og LATIFA elskede ham, når vi nærmede os hans salon, løb hun hen og bankede på hans dør, og når han kom, sprang hun nærmest op til ham..
Ja hun siger "sko" nu (og henter sine sko) og MOARRRR og ABOOO (far på somalisk) og "kom" og "ham ham" (mad på somalisk) og Miauvvv (kat) og vovov(hund) og så løber/går hun rundt og "flirter" sig ind på alle 
Kæft hun har udviklet sig meget på denne tur... min baby er en stor pige nu 
Vi har ferie en uge mere herhjemme - nice - Men kan godt mærke Latifa savner andre børn, måske vi skulle få nr. 2?? ha ha ej ikke endnu 
Nå ja må hellere stoppe nu - skriver jo snart en hel roman hehe
Har i det godt? noget vildt nyt? læser mig igennem et par sider de næste par dage 
ok vi tog 700 billeder, så lidt svært at vælge men her er lidt (mange)