? ang veér og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

banaman89

Nok mere til jer der har født eller bare ved det, men når man har veér kan ens barn så godt være helt vild aktiv ?

Jeg husker slet ikke hvordan det var at have veér , for der jeg fik veér med min datter mærkede jeg dem ikke rigtig selvom de kom med 3 minutter intival fra starten af ... Føler mig lidt dum 

Jeg har siden omkring kl.16-17 stykker idag haft det meget mærkeligt , den lille er meget aktiv og jeg har ondt i maven lidt ligesom slemme mens smerter som virkelig kæver lidt opmærksomhed , men ikke nok til at jeg ikke kan lave noget andet .. Kan ikke rigtig tage tid på dem , da smerten er her stort set hele tiden og forsvinder bare meget kort og kommer tilbage igen ..  smerten sidder i min lænd og det nederste i maven , dog er jeg lidt øm øverst i mave ..

Mvh Anna 39+5 - håber det var til at forstå ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

4kløver

havde det sammen som dig..  så mon det er nu

Anmeld

9. august 2010

Mumto3

Mine har været aktive. Faktisk kan jeg huske at nr. 2 SPARKEDE sige ud!!! jeg kunne mærke at han under en presseve satte af inde i maven og maste sig frem ad, ned mod åbningen. Det var helt vildt!!!

krydser finger for at det er nu du er ved at føde!!!

Good Luck!

Anmeld

9. august 2010

Muffinmus

hos mgi var det mest i starten da jeg fik veer at de gik amok derinde..men så vænnede de sig vist lidt til det:-)

Anmeld

9. august 2010

Noneother

Min søn var osse helt vildt aktiv i maven da jeg havde veer.

Det var så slemt at de var en time om at køre kurve. -
Vildt sjovt at skulle ligge fastspændt på den briks der med de ondeste veer jo. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.