Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2008

fam.4xc

Min store datter var 13 mdr og lillesøster på 9 mdr mangler bare lige at slippe gå vognen så er den der.... så der er virkelig stor forskel! Hun skal nok gå når hun er klar :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

pusling30

Hejsa, mine drenge gik da de var henholdsvis: 12 md, 15 md og nu er den yngste på knapt 14 md også begyndt at gå nogle skridt, han gider bare ikke gåvogn, han vil selv..;)

Anmeld

10. september 2008

twinboys

tålmodighed, bliver også mit råd...

Majbritt(H)

Anmeld

10. september 2008

Miamaja

Min lille dreng var 14 måneder og alle spurgte fra han var omkring 12 måneder-er han begyndt at gå endnu??:)

det kommer lige pludseligt og meget individuelt. jeg synes ikke man skal presse dem. de gør det når tiden føles bedst for dem(L)

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

Chamomile skriver:

Fleur gik først da hun var 18 måneder, pga. hun er hypermobil i hoften.

hvordan fandt du ud af hun var hyber, jeg har nemlig min datter under voldsom mistanke for det samme!

og hov, hun går heller ikke endnu, hun er kun lige begyndt at stå op ad ting...og hun er 14 mdr nu

Anmeld

10. september 2008

Chamomile

Pædagogerne i Fleurs VS og vores sundhedsplejerske kontaktede både en børnefys. og ergoterapeut, som mente at hun var hypermobil især i hofteledet. Så derfor har hun været meget længe om, at blive stærk nok i ledene til at kunne kravle, stå og gå. Hun er stadig meget smidig, og kan sidde i spegat og få fødderne over hovedet, men det påvirker hende ikke negativt længere.

Anmeld

10. september 2008

H+S Skjolgborg.

min søn var 14½ mdr min datter 13 mdr..

Anmeld

11. september 2008

Zuzet

De fleste af mine børn har været hurtige til at gå, men nu er jeg spændt på om det bliver det samme når min datter når dertil :-)

1. søn= 9-10 mrd
2. søn = 13 mrd
3. søn = 10 mrd
4. søn = 11 mrd

og min datter er nu 3½mrd så der er et godt stykke tid til at hun skal lære at gå....

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.