Hej Pger..
Jeg har det så mega dårligt over mit arbejde i øjeblikke.
Jeg startede der okt 09, nu er jeg så omkring 3 mdr henne. Jeg har ikke fået fortalt det til hende endnu.
Da jeg startede der fik jeg lovet en bestemt løn efter 3 mdr, og fri hver 2 lørdag. Tog fat i min chef efter 4 mdr, og spurgt om vi ikke havde en aftale, men hun sagde bare at det havde hun ikke råd til. ( har det desværre ikke på skrift den løn hun lovede) Mine lørdags fri skal jeg næsten ligge på knæ hver mdr for at få, hvis jeg overhovede får dem. Har en kollega der er på barsel og en der lige er stoppet, så det er kun chefen, vore 2 elever og jer.
Min chef lyver over for mig, fortæller ting til den ene elev eller min gamle kollega, som så fortæller min forskellige ting, Jeg konfonterer min chef, men hun nægter alt.
Jeg kan dålig nok få fri til at komme til min kusines bryllup, og har lovet at komme på arbejde en dag i min ferie, så chefen kan få en fri dag. ( fordi min kollega jo lige valge at sige op for 3 uger siden, vi har kun 14 dage opsigelse. Men jeg føler bare jeg skal giv og give og givr og ikke få en skid igen,
Har tænk mig at tage en samtale med hende her snart, og bede om den løn jeg er blevet lovet, men tager jeg røven på hende når jeg så fortæller hende om 14 dage jeg er gravid??
Og hun synes det er irriterende at man ikke kan fyrre gravide, fordi hun gider ikke betale for dem. ( arbejder i et kvinde fag)
Blev langt, er bare helt rundt på gulvet.
Anmeld