Ja som overskriften siger.
Hvordan gør man det, at sige fra over for andre(familie), når man er ved at få nok af de blander sig? Men at man ikk gider al den bøvl der kommer ud af det. Ja min lillebror har hørt nogen i familien snakke sammen og hvad Jacob og jeg gør forkert omkring vores børn og vi var der ikk. Ja min lillebror har selv sagt til noget til vores mor, når hun siger noget om vores måde at opdrage på(igen når vi ikk er der). Ja hun siger" at hvis hun synes det er forkert vil hun sige det", min lillebror på 24 og uden børn sagde" Du har været mor, der er Helene og Jacob der er forældre og at hun skulel holde mund og ikk blande sig i vores opdragelse af børnene" Men det forstod min mor ikk, hun sagde noget hvis det var.
Jeg ved bare at jeg er ved at være godt træt af nogen i min familie. De kan finde på at snakke når vi ikk er der, om hvad det er Jacob og jeg efter deres mening gør forkert eller hvad vi vælger at bruge hvor penge på.
Eller da Julius ikk kunne sove i fredags. Ja så var det fordi der var for stille hjemme hos os om afteen.
1. Julius sover i stuen sammen med os og vi ser fjernsyn på min 25, er på computer eller snakker om aften.
2. JEG VIL IKK LARME BARE FOR AT LARME OG MINE BØRN KAN VÆNNE SIG TIL DET. Et råd jeg har fået 
3. I deres øjne havde det INTET at gøre med at Julus blev vaccineret d. 5 aug og at vi d. 6 aug var 14 mennesker i en 2 værelset lejlighed og de 7 af dem var børn og kun 2 under 1 år.
Men jeg er bare så træt af dem, som VED hvad vi gør og ik kgør herhjemme, eller ved hvad vi gør forkert. Jeg synes ikk vi gør noget forkert og hvis jeg siger det, ja så erjeg bare sart og følsom.
Jeg har jo mange gange sagt jeg har en krudtugle og ballademager af en datter, men det er somom de ikk har hørt mig. For efter at ha været sammen med Cassandra en hel dag, kan min søster NU se hvor meget krudt der er i min datter. Hun er en sæk lopper efter min søsters mening og min kusines ( hun blander sig ikk).
Ja min søster synes også at vi skal fjerne noget af hendes stædighed/lopperne for ellers er der jo ikk nogen der vil passe hende. hvorfor skal jeg ændre på min datter for at andre gider at passe hende, jeg kunne forstå hvis det var fordi hun var uopdrgen og det synes jeg bestemt ikk hun er.
Hov det her brokkeri blev vidst lidt langt.
Men jeg ved godt jeg burde sige noget til min søster, men jeg gider bare ikk hører på hendes pis. Tingene skal gerne gå efter HENDES hoved.
Hvor kunne jeg godt finde på ikk at se min familie mere, hvis de bliver ved