Hej ..
Jeg håber nogle kan hjælpe mig med hva jeg skal gøre uden at evt såre nogen ..
Det er sådan at jeg har to dage til min termin idag og alle er meget spændte på hvornår jeg føder for at se den lille (store) basse .. Det er sådan at mine forældre er skilt og for nogle måneder siden fandt min mor sig en ny kæreste (som er rigtig flink og rar) .. Min far har det helt fint med det og synes det er rigtig godt for hende (min mor drikker rigtig meget, men det har ham har kæreste fået lavet lidt om på, hvilket er rigtig dejligt for os alle andre) Men nu til problemet eller hva jeg nu skal kalde det for :
Jeg bor i Esbjerg og mine forældre bor i Nordjylland , jeg ved at når jeg skal føde smider mine forældre alt hva de har deres hænder og kommer herned , men hvis min far ikke kan få fri med det samme , vil min mor og hendes kæreste komme først - DE VIL IKKE KØRER SAMMEN mine forældre - hvilket gør mig ked af det , da jeg gerne vil have min far ser mit barn før min mors kæreste ser det .. Hvis det er til forstå ?! 
Min kæreste har det på samme måde , men det er ligeså meget fordi han hader min mor og min mor hader ham 
Min mor har gemt en uges ferie bare for at være hernede efter jeg har født for at passe vores datter og hjælpe til - hvilket er meget sødt af hende og derfor jeg har det så mærkeligt med at heller ville have min far her før min mor og hendes kæreste , fordi jeg synes det er synd for min far at han skal være se den lille efter min mors kæreste - for det er jo hans anden barnebarn og ikke mors kærestes barnebarn ..
Vi har jo lovet at ringe ligeså der er optræk til noget så de har mulighed for at komme , men hvor jeg har det sådan at vi ringer til min far først for at give ham en chance og vente med at ringe til min mor og hendes kæreste , men er det forkert ? Er så bange for at såre min mor pga hun har fået denne her meget flinke kæreste, men som bare ikke skal se mit barn først ..
Mvh Anna - 39+5 ..
Anmeld