Spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Delilah

Jeg har indefor de sidste par dage fået noget som jeg vil mene er spark, men det føltes bare som et stik. Det føles lidt som om han er igang med at sparke sig ud igennem min skede, det starter som et hårdt stik der breder sig hele vejen.. Udtil.

Men nu har jeg jo fået afvide at han ligger med hovedet nedad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

LRJ

Delilah skriver:

Jeg har indefor de sidste par dage fået noget som jeg vil mene er spark, men det føltes bare som et stik. Det føles lidt som om han er igang med at sparke sig ud igennem min skede, det starter som et hårdt stik der breder sig hele vejen.. Udtil.

Men nu har jeg jo fået afvide at han ligger med hovedet nedad?

Hvor langt er du henne?

Anmeld

8. august 2010

Delilah

Lone H. skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg er 33+3

Anmeld

8. august 2010

LRJ

Delilah skriver:

Jeg er 33+3

Og du har ikk mærket barnet endnu? Men jeg vil mene at det "bare" er barnet der bevæger sit hovede
Spark føles lidt lige som når du har sommerfugle i maven

Anmeld

8. august 2010

Delilah

Lone H. skriver:

Og du har ikk mærket barnet endnu? Men jeg vil mene at det "bare" er barnet der bevæger sit hovede
Spark føles lidt lige som når du har sommerfugle i maven

Jo da, siden uge 17, men det her føltes altså.. Ja som jeg beskrev overfor som at blive stukket igennem skeden. Som om han prøver at sparke foden igennem eller sådan noget. Det føles ret voldsomt i forhold til noget andet jeg har følt fra ham, og han er en MEGET aktiv dreng

Anmeld

8. august 2010

LRJ

Delilah skriver:

Jo da, siden uge 17, men det her føltes altså.. Ja som jeg beskrev overfor som at blive stukket igennem skeden. Som om han prøver at sparke foden igennem eller sådan noget. Det føles ret voldsomt i forhold til noget andet jeg har følt fra ham, og han er en MEGET aktiv dreng

Okay
Jamen så tror jeg Det er barnet der bevæger sit hovede dernede, Det føltes som at få stukket en syl eller kniv op ikk?

Anmeld

8. august 2010

Delilah

Okay
Jamen så tror jeg Det er barnet der bevæger sit hovede dernede, Det føltes som at få stukket en syl eller kniv op ikk?

Jo det kan man vist godt sige o_O vidste slet ikke at spark kunne være så voldsomme,, Eller bevægelser for den sags skyld

Anmeld

8. august 2010

LRJ

Delilah skriver:

Jo det kan man vist godt sige o_O vidste slet ikke at spark kunne være så voldsomme,, Eller bevægelser for den sags skyld

Jo det kan de, de kan os være stærkere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.