hjælp- hvor gammel er min søn egentlig? *rødme*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Snuffler25

Et lidt flovt spørgsmål - men det jo derfor vi har denne side blandt andet ikke, så vi kan få hjælp til stort, småt og skøre spørgsmål

Nicolaj blev født d. 23.4.2010 - han blev præcis 15 uger gammel i fredags...

I mit hoved tænkte jeg så - han er 4 måneder på fredag, fordi han så er 16 uger.

Men så siger min veninde nu til mig, at han først er 4 måneder d. 23.8 - fordi nogle måneder har 5 uger..

Hjælp hvor gammel er min søn?? super flovt syns jeg selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

mariamiss6

Snuffler25 skriver:

Et lidt flovt spørgsmål - men det jo derfor vi har denne side blandt andet ikke, så vi kan få hjælp til stort, småt og skøre spørgsmål

Nicolaj blev født d. 23.4.2010 - han blev præcis 15 uger gammel i fredags...

I mit hoved tænkte jeg så - han er 4 måneder på fredag, fordi han så er 16 uger.

Men så siger min veninde nu til mig, at han først er 4 måneder d. 23.8 - fordi nogle måneder har 5 uger..

Hjælp hvor gammel er min søn?? super flovt syns jeg selv..

Jeg ville sige som din veninde....

At hver gang der er gået præcis en måned, altså hver den 23. i en måned, så bliver din søn en måned ældre

Jeg glemmer også den slags...

For tiden siger jeg at min yngste er 1½, fordi jeg ikke kan huske, og ikke har fået talt, præcist hvor mange måneder han er

Selvom det for mig burde være nemt, da han er fra december, så jeg kan bare tælle årsmånederne

Anmeld

8. august 2010

SpunkenJo

månederne tæller du pr. dato og ugerne, ja det giver jo sig selv

Anmeld

8. august 2010

Valle81

SpunkenJo skriver:

månederne tæller du pr. dato og ugerne, ja det giver jo sig selv

Nemmerlig:0)

Uger og måneder kan man ikke regne på den måde som du stiller det op:0)

Hvis man tæller på din måde så vil han jo heller ikke bliver et år den 23.04.2011:0)

hvis du tager et år - der er 52 uger og 12 mdr - hvis du dividere 52/12 bliver det 4,3333333 så en måned er gennemsnitlig 4,333333 uger:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.