"Råby Gadekær" og en dåbskage(mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Dot D

Maja84 skriver:

ja når jeg får en anledning til at lave en kage

Kan forresten anbefale chokoladekage.bunde med limecreme imellem

Det var den allerførste kombination, jeg lavede i min første fondantkage - mudcake med limecreme, mums mums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Kløver

Dot D skriver:

Det var den allerførste kombination, jeg lavede i min første fondantkage - mudcake med limecreme, mums mums

hehe okay, men ja lækkert er det

Anmeld

8. august 2010

birgitte

hold så kæ.. (undskyld hi hi) de er da bare flotte! du må da være tæt på døden med alle de kager du har lavet til denne weekend

er imponeret over det blå gele? det vil jeg gerne vide hvordan du lavede... måske bare lys frugtgele med blå pastafarve?

virkelig flotte flotte og MANGE kager!!!

Anmeld

8. august 2010

Dot D

birgitte skriver:

hold så kæ.. (undskyld hi hi) de er da bare flotte! du må da være tæt på døden med alle de kager du har lavet til denne weekend

er imponeret over det blå gele? det vil jeg gerne vide hvordan du lavede... måske bare lys frugtgele med blå pastafarve?

Tak skal du have Birgitte.Jaaa, jeg må indrømme at fire kager på fire dage, det er  lidt hårdt, men jeg kan jo li´det, hi hi. men glæder mig til at kunne komme i seng til nogenlunde normal tid, det næste stykke tid Vandet er lavet af Piping gel fra Wilton, smager af sukker og det er nemt at indfave, så prøv det, prøv det

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Hold da K... Hvor er de bare flotte det da vild. 

Anmeld

8. august 2010

Dot D

birgitte skriver:

Og vandet er farvet med farven aqua fra Wilton

Anmeld

8. august 2010

Dot D

Diana... skriver:

Hold da K... Hvor er de bare flotte det da vild. 

Tusind tak skal du have

Anmeld

8. august 2010

MoarTNoah

wauw.. syns bare de er super flotte dot!

Anmeld

8. august 2010

Chamomile

De er super flotte

Anmeld

8. august 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Så er ugen(endelig) omme, og de sidste kager er spist. Den første er til kagekonkurrence i Råby, deraf navnet på den... Så er det Caroline Victorias dåbskage, den skulle holdes i samme farver som indbydelser og pynt. Det er min første store firkantede kage, men ikke den sidste, da det gik bedre, end jeg turde håbe, med at komme fondant på

Kanon flotte kager....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.