R.i.p // + sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Shibby

Nær ven af familien døde i går

Han brændte inde :`(

Er faktisk ret nede. Blev helt dårlig over nyheden Sad og fik den vildeste kvalme af tanken om et forkullet lig Sidder stadig med et billede der går igen og igen. Han var svært at identifisere..Det siger en del om branden

Det er så unfair! Den afdøde efterlader sig en datter på 12 som har det rigtig svært

Derudover er min mormors kærestes kræft vendt så småt tilbage

HVORFOR!!

Skoddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

morethanperfect

Shibby skriver:

Nær ven af familien døde i går

Han brændte inde :`(

Er faktisk ret nede. Blev helt dårlig over nyheden Sad og fik den vildeste kvalme af tanken om et forkullet lig Sidder stadig med et billede der går igen og igen. Han var svært at identifisere..Det siger en del om branden

Det er så unfair! Den afdøde efterlader sig en datter på 12 som har det rigtig svært

Derudover er min mormors kærestes kræft vendt så småt tilbage

HVORFOR!!

Skoddag

Er jeg ked af og høre  

Krydser fingre for noget bedre møder dig på din vej <3

Anmeld

8. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Puha,det er jeg ked af at høreEt dødsfalde er jo altid sørgeligt,men så tragisk et dødsfald er jo næsten ikke til at bære.

og tanker

Anmeld

8. august 2010

pussepige

Sender dig lige et

Anmeld

8. august 2010

Shibby

Det er sødt af jer..Tak

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg kondolerer...

Dødsfald er altid forfærdelige, men noget som voldsomt som en brandulykke er slet ikke til at bære. Kan godt forstå du fik det skidt! Du skal selvfølgelig forsøge ikke at tænke på ham som død, men mindes ham som han var da han levede (ved godt det er svært ikke at tænke på ulykken)

Og sikke noget møg med din mormors kæreste også! Nogle dage ville man bare ønske aldrig havde været der

Ønsker alt det bedste for alle pårørende i begge situationer og håber at han kan bekæmpe kræften

Anmeld

8. august 2010

twinboys

Må jeg ønske dig trøst i din sorg...

Hvor forfærdeligt..

Majbritt

Anmeld

9. august 2010

LinLin

9. august 2010

>>Carina<<

Det gør mig så ondt at høre. Og stakkels datter. Det må være så ufattelig hårdt at miste en forældre. Måske du ka være en stærk støtte for hende i denne tid. Håber din mormors kæreste overvinder kræften. Kender desværre nogle der ik gjorde og hvor er det forfærdeligt de varmeste tanker og kram ska du ha

Anmeld

9. august 2010

Lone Jakobsen

åh for pokker en frygtelig dag.

sender dig mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.