Så hopper jeg med på vognen herinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Trine89

-jah så er det her jeg kommer til at høre til  

Her den 27 juli tog jeg den sidste p-pille, og da jeg har være i noget selvbetalt praktik de sidste to måneder har jeg ikke haft nogen indtægt og havde derfor ikke lige penge til en ny pakke, så sagde til kæresten at nu må det sku lige være ham der står for det med prævention, (det skal lige siges at selvom vi ikke har været sammen så længe så har vi snakket meget om det med børn) og jeg har heletiden sagt til han at er "uheldet" ude vil jeg IKKE få en abort da jeg i forvejen har svært ved at blive gravid og så har jeg bare gerne ville have en lille rigtig længe.. 

men jah efter to gange hvor han har "glemt" præventionen, sagde jeg til ham om han godt var klar over at bolden var på hans side med prævention, sagde han bare at det vidste han godt, men han at "glemmer" fordi at han jo også gerne ville og vidste jo at jeg har et brænde ønske om det..

så jah uden vi rigtig har snakket om at det skulle være nu vi vil prøve, så er det sku nu..

uuh jeg såååååååå spændt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

yay.. du får også lige et pøj pøj her, skatte min

Anmeld

8. august 2010

Trine89

Caroline86 skriver:

yay.. du får også lige et pøj pøj her, skatte min

Taak smukke.. 

ihh det bliver så spændende  

Anmeld

8. august 2010

*Cille*

Tillykke Tillykke

Min kæreste har også endelig sagt ok til at vi kan prøve at lave en lille baby, der skulle dog lidt mere overtalelse til end ved dig smil...

Det er ca. en måned siden jeg tog den sidste p-pille, og skulle egentligt have haft mens i går hvis min cyklus er 28 dage (hvilket jeg ikke ved om den er), men har kun fået en negativ test so far, så mon ikke mens er på vej en af de nærmeste dage...

Held og lykke til jer

Anmeld

8. august 2010

Trine89

*Cille* skriver:

Tillykke Tillykke

Min kæreste har også endelig sagt ok til at vi kan prøve at lave en lille baby, der skulle dog lidt mere overtalelse til end ved dig smil...

Det er ca. en måned siden jeg tog den sidste p-pille, og skulle egentligt have haft mens i går hvis min cyklus er 28 dage (hvilket jeg ikke ved om den er), men har kun fået en negativ test so far, så mon ikke mens er på vej en af de nærmeste dage...

Held og lykke til jer

Mange tak skal du have jeg er også rigtig spændt.. 

også alt muligt held og lykke til jer.. 

Anmeld

8. august 2010

HeY

Pøj PØJ

Anmeld

8. august 2010

Petunia

Det var dejligt for dig/jer!

Går også selv med en meget spændt følelse...Jeg stoppede med P-piller for to måneder siden. Nu kan det kun gå for langsomt!

Held og lykke herfra

Anmeld

8. august 2010

Trine89

Jean1986 skriver:

Det var dejligt for dig/jer!

Går også selv med en meget spændt følelse...Jeg stoppede med P-piller for to måneder siden. Nu kan det kun gå for langsomt!

Held og lykke herfra

Der skal da også lyde et Held og lykke herfra.. 

men kan kun give dig ret i at det kun kan gå for langsomt. 

Anmeld

9. august 2010

Svane83

IIIIHHHHH Trine hvor spændende!!!

Jeg håber og krydser for dig at det sker - snart!!

Tak for en dejlig middag i lørdags, jeg føler mig 100% overbevist om at din kære kæreste tager nogle rigtig fine billeder af mig og min kommende mand til brylluppet.

Carina

Anmeld

9. august 2010

Trine89

Svane83 skriver:

IIIIHHHHH Trine hvor spændende!!!

Jeg håber og krydser for dig at det sker - snart!!

Tak for en dejlig middag i lørdags, jeg føler mig 100% overbevist om at din kære kæreste tager nogle rigtig fine billeder af mig og min kommende mand til brylluppet.

Carina

iih tusind tak smukke det er sku lidt spændende.. 

var også bare et stort smil hele dagen i går og jah er det nu også i dag.

Han glæder sig også rigtig meget til at komme og tage jeres billeder.. han sad i går og kigge på men masse bryllupsbilleder for at finde inspiration. hehe

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.