Hvordan er det nu liiiige det er? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Nej det kunne vi ikke til at starte med men så fik jeg et job som gav flere penge. Og i dag er vores økonomi noget helt andet end det var dengang tak for det siger jeg bare

Åh okay på den måde. Min kæreste ejer nemlig hus og det er jo ikke helt billigt. Jeg har fuldtidsjob men starter på uddannelse (på elevløn) til januar så det er mere tiden som studerende jeg er lidt bekymret for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

N&J

roenlund skriver:

Man beregner ud fra husstandsinkomst, så var det en veninde der flyttede ind ville de penge hun tjener også tælle med... Så det har ingen betydning om han har forsørgerpligt eller ej, hvis i tilsammen tjener for meget ryger tilskudet...

Men det ville ikke påvirke de ekstra bidrag hvis man flytter sammen med en veninde eller et familiemedlem, jeg kunne nemlig have fået dem mens jeg boede ved mine forældre fik jeg oplyst på kommunen BAGEFTER.. pænt træls.. 

Anmeld

9. august 2010

roenlund

Men det ville ikke påvirke de ekstra bidrag hvis man flytter sammen med en veninde eller et familiemedlem, jeg kunne nemlig have fået dem mens jeg boede ved mine forældre fik jeg oplyst på kommunen BAGEFTER.. pænt træls.. 

Jeg har bare fået at vide at fordi vi har en kammerat boende på 1 sal vil vi ikke kunne få tilskud... da vores samlede indkomst så er for stor... Mystisk

Kan lige se du skriver ekstra bidrag, dem ved jeg ikke noget om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.