Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lille pusletaske m/pusleunderlag og sutteholder(/mikrotaske)
UBRUGT!
Nypris: 229,- + 69,-
Sælges for 200,- pp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til David skriver: Lille pusletaske m/pusleunderlag og sutteholder(/mikrotaske) UBRUGT! Nypris: 229,- + 69,- Sælges for 200,- pp
gud hvor er den lækker !! hvor bor du henne af ??
LilleMor10 skriver: gud hvor er den lækker !! hvor bor du henne af ??
Den er rigtigt flot - får bare ikke brug for den (har fået den i gave uden byttemærke )
Bor i Tilst lige udenfor Århus
Mor til David skriver: Den er rigtigt flot - får bare ikke brug for den (har fået den i gave uden byttemærke ) Bor i Tilst lige udenfor Århus
arh øv det er langt, hvad er målene på tasken ?
LilleMor10 skriver: arh øv det er langt, hvad er målene på tasken ?
27 x 17 x 6 cm
kan virkelig anbefale den
har den selv (i et andet design, godt nok), og har også en af deres store tasker! virkelig lækker kvalitet
Mor til David skriver: 27 x 17 x 6 cm
den er nok en tand for lille, desværre :s ellers vildt fed !
Caroline86 skriver: kan virkelig anbefale den har den selv (i et andet design, godt nok), og har også en af deres store tasker! virkelig lækker kvalitet
er den ikke alt for lille ?? hvad kan ca være i den ? =) hehe
LilleMor10 skriver: er den ikke alt for lille ?? hvad kan ca være i den ? =) hehe
jeg bruger den faktisk som håndtaske nu, men den er god til hvis man bare skal på en lille tur og ikke gider slæbe den store taske med
Caroline86 skriver: jeg bruger den faktisk som håndtaske nu, men den er god til hvis man bare skal på en lille tur og ikke gider slæbe den store taske med
kan jeg godt se er praktisk =)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128