Argghhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Anonym trådstarter

Vi er lige kommet hjem fra fødselsdag og igen skulle min svigerinde lige pisse mig af...

Hun har så travlt med hvad vores barn kan og ikke kan...

På et tidspunkt siger hun "Ja alle børn på 3 år taler da rent.... eller.... (og så kigger hun over på vores barn)"

Jeg blev simpelthen så irriteret og ked af det! Og sagde "VI forstår hvad hun siger! og det må da være det vigtigste!"

Jeg forstår ikke hendes trang til altid at finde et eller andet ved vores barn... hun må jo være skide midsundelig GRRRR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Dictes mor

Der er ikke noget at sige til, at du bliver gal. Jeg var blevet edderspændt rasende!!! Ingen og jeg mener ingen skal sige sådan om nogen andres børn, sådan er det bare!

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

Og for øvrigt så er det IKKE alle børn på 3, der snakker rent.

Anmeld

8. august 2010

oo

føj for satan noget at sige!! jeres datter er ikke svær at forstå - og det kommer altså fra een der er et KÆMPE spørgsmålstegn når børn snakker

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

Min ene svoger er rigtig god til at forsvare vores barn ... det bliver jeg simpelthen så glad over!

Anmeld

8. august 2010

anna-jonas

Søde.................altså, nogle mennesker er bare små mennesker, og de har brug for at hævde sig på andres bekostning. Tag at ignorere det..................du ved jo godt selv, at dit barn ikke er tilbage hverken sprogligt, motorisk eller på andre måder. Du kan også (som jeg før har rådet dig til) tage en snak med hende om hvad det gør ved dig, når hun kommer med sådanne udtalelser.

Stort knus fra Ida og Mette

Anmeld

8. august 2010

LIZO

nej det kan alle børn så ikke... liam var os meget længe om det..

forstå ikke hendes træng til at sige sådan.. det er noget underligt noget...

Anmeld

8. august 2010

Vinker

Anonym skriver:

Vi er lige kommet hjem fra fødselsdag og igen skulle min svigerinde lige pisse mig af...

På et tidspunkt siger hun "Ja alle børn på 3 år taler da rent.... eller.... (og så kigger hun over på vores barn)"

Jeg blev simpelthen så irriteret og ked af det! Og sagde "VI forstår hvad hun siger! og det må da være det vigtigste!"

Jeg forstår ikke hendes trang til altid at finde et eller andet ved vores barn... hun må jo være skide midsundelig GRRRR!

Misundelse ER en grim til!!!!!!!!!!!! Hun lyder bare til at være MEGA TRÆLS din svigerinde, suk

Godt både du og jeg VED bedre ;)

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at jeg burde tage en snak med hende.... får det nok bare aldrig gjort....

Som jeg har nævnt før så kan jeg egentlig rigtig godt lide min svigerinde, vi snakker godt sammen....

Hun er bare så hård! Det er hendes humor.... men jeg forstår den bare ikke!

Så det er jer der kommer til at lægge ører til når jeg brokker mig

Anmeld

8. august 2010

lion

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du blev sur, det ville jeg også.

Jeg vil lige sige min nevø talte ikk rent da han var 3 år, jeg ved så bare ikk om hans ører og asberger ha noget med det at gøre.

Men du ved bedre selv, men det er trals at hører på alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.