Hjælp til og tage det sidste skridt, med at smide p.pillerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

lOUISE Kold

hej alle sammen.

Jeg har længe gerne ville være gravid, men har også ville vente lidt.

Men nu jeg helt klar og meget skurk som alle siger  og kærsten sige´r det ikke bliver ved med og gå, (ment med han ved godt vi snart skal igang) så nogen der har et godt råd til, hvordan vi lige skal gribe det hele an? Man bliver vel aldirg helt klart før den bette er født  

Håber på gode råd, til hvordan man os lige skal få sagt det rigtig til kærste når man smider de piller osv.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

B&J

lOUISEBK skriver:

hej alle sammen.

Men nu jeg helt klar og meget skurk som alle siger  og kærsten sige´r det ikke bliver ved med og gå, (ment med han ved godt vi snart skal igang) så nogen der har et godt råd til, hvordan vi lige skal gribe det hele an? Man bliver vel aldirg helt klart før den bette er født  

Håber på gode råd, til hvordan man os lige skal få sagt det rigtig til kærste når man smider de piller osv.

Louise

vi snakkede om det var den sidste i pakken og når den var spist var det slut også stoppede jeg med af tage dem og ja vi havde faktisk ikke baby i hovede de første mdr da vi lavede så mange ting og arbejde men 3mdr efter vup 2smukke dejlige streger hihihihi så det kom lidt wow det var hurtigt

Anmeld

8. august 2010

Banditten´s mor

lOUISEBK skriver:

hej alle sammen.

Louise

Det lyder som om at I begge er klar, så er det ikke bare at sige til manden at næste gang du holder p-pille pause, så starter du ikke igen?

Held og lykke med det

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad med at kigge kærligt på ham og sige "lets do it"!?

Du kan jo sige som det er, at du ikke tror I bliver mere klar af at vente og at selve projektet jo også kan hjælpe Jer til at blive mere klar

Og skal du gøre det på den kække måde kan du sige til ham at nu stopper du med pillerne og så må han sørge for præventionen hvis ikke der skal komme bebs ud af det hæhæ

Knus

Anmeld

8. august 2010

lOUISE Kold

Tusind tak for jeres råd, allerede nu syns jeg bare jeg føler mig meget mere klar og får meget bedre når nu jeg har nogen og snakke med det om.. Da det ikke lige er familien som skal vide noget inden der er gevinst.

men vi står og skal på ferie om 4 uger, så måske jeg skulle sige til ham at når vi var kommet hjem fra den tur og pakken er over, så syns jeg vi skal prøve ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.