Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg købte sko til min datter da hun var ca. 16 mdr, og det var også tiltrængt på det tidspunkt på trods af at hun gik lidt sent..
tror Rasmus har haft sko og sandaler fra han var omkring 10 mdr. han er meget aktiv og kommer meget med rundt. bliver ofte sat ned på gulv eller på jorden. og så hiver han strømper af hurtigere end sko
han gik da han var 11 mdr.
jeg fik at vide at jeg skulle købe sko, når hun var begyndt at stå meget og faktisk lige inden hun begyndte at gå, så hun fik lidt bedre støtte i starten.. er i gang med 3 par sko, men hun har også gået i 8-9 mdr. nu..
da de ku gå, købte vi begyndersko - vi købte fra skofus - dejlige bløde lædersko med snøre.
heise
charlottekri skriver: jeg købte sko til min datter da hun var ca. 16 mdr, og det var også tiltrængt på det tidspunkt på trods af at hun gik lidt sent..
- skriver: Når hun er begyndt at gå - kommer hun så ned og gå nu når i er ude? og evt i VS/DP? Så syntes jeg i skal købe sko. Vel og mærke hun går stabilt
Når hun er begyndt at gå - kommer hun så ned og gå nu når i er ude?
og evt i VS/DP?
Så syntes jeg i skal købe sko.
Vel og mærke hun går stabilt
N&J skriver: jeg fik at vide at jeg skulle købe sko, når hun var begyndt at stå meget og faktisk lige inden hun begyndte at gå, så hun fik lidt bedre støtte i starten.. er i gang med 3 par sko, men hun har også gået i 8-9 mdr. nu..
- skriver: Ville vente til det er mere stabilt, det er jo noget helt andet at gå i sko. Evt starte med kravlesko, de er gode bløde... Men stadig med fast bund.
Ville vente til det er mere stabilt, det er jo noget helt andet at gå i sko.
Evt starte med kravlesko, de er gode bløde... Men stadig med fast bund.
- skriver: skobutik. eller føtex har de dre fuzze.. Det er meget bløde sko med med bund. Uden at være alm sko... GG http://www.babyshoe.dk/shop/babysko-kravlesko-88c1.html og sørg for den støtter godt op om foden
skobutik.
eller føtex har de dre fuzze..
Det er meget bløde sko med med bund. Uden at være alm sko... GG
http://www.babyshoe.dk/shop/babysko-kravlesko-88c1.html
og sørg for den støtter godt op om foden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128