Sko.... Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.787 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Lærke & Lucas

.... Ja hvornår købte i de første par sko til jeres børn efter de var begyndt og gå. Lærke har gået i en lille uge nu men kravler os stadig og havde nu hellere ikke i planerne at købe sko nu, men hvornår ca?

Knus Britt & Lærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

charlottekri

jeg købte sko til min datter da hun var ca. 16 mdr, og det var også tiltrængt på det tidspunkt på trods af at hun gik lidt sent..

Anmeld

8. august 2010

Lone Jakobsen

tror Rasmus har haft sko og sandaler fra han var omkring 10 mdr. han er meget aktiv og kommer meget med rundt. bliver ofte sat ned på gulv eller på jorden. og så hiver han strømper af hurtigere end sko

han gik da han var 11 mdr.

Anmeld

8. august 2010

N&J

jeg fik at vide at jeg skulle købe sko, når hun var begyndt at stå meget og faktisk lige inden hun begyndte at gå, så hun fik lidt bedre støtte i starten.. er i gang med 3 par sko, men hun har også gået i 8-9 mdr. nu.. 

Anmeld

8. august 2010

SiLiMiMa

da de ku gå, købte vi begyndersko - vi købte fra skofus - dejlige bløde lædersko med snøre.

heise

Anmeld

8. august 2010

Lærke & Lucas

charlottekri skriver:

jeg købte sko til min datter da hun var ca. 16 mdr, og det var også tiltrængt på det tidspunkt på trods af at hun gik lidt sent..

Lærke er 13 måneder nu og begyndte og gå for en uge siden men som sagt kravler os engang imellem. Skal jeg så købe sko eller vente?

Anmeld

8. august 2010

Lærke & Lucas

- skriver:

Når hun er begyndt at gå - kommer hun så ned og gå nu når i er ude?

og evt i VS/DP?

Så syntes jeg i skal købe sko.

Vel og mærke hun går stabilt

Altså helt stabilt er det ikke endnu selv om hun faktisk er blevet rigtig god nu. Udenfor går hun bare rundt i pusser eller bare tær. Men er lidt i tvivl om jeg skal vente til hun går noget bedre.

Anmeld

8. august 2010

Lærke & Lucas

N&J skriver:

jeg fik at vide at jeg skulle købe sko, når hun var begyndt at stå meget og faktisk lige inden hun begyndte at gå, så hun fik lidt bedre støtte i starten.. er i gang med 3 par sko, men hun har også gået i 8-9 mdr. nu.. 

Oki jeg troede først de måtte få en fast sko når de kunne gå, pga af deres fødder er så bløde. (måske noget jeg har misforstået)

Anmeld

8. august 2010

Lærke & Lucas

- skriver:

Ville vente til det er mere stabilt, det er jo noget helt andet at gå i sko.

Evt starte med kravlesko, de er gode bløde... Men stadig med fast bund.

Kravlesko hvad er forskellen? Får jeg dem i en babyforretning eller en skobutik.

Anmeld

8. august 2010

Lærke & Lucas

- skriver:

skobutik. 

eller føtex har de dre fuzze..

Det er meget bløde sko med med bund. Uden at være alm sko... GG

http://www.babyshoe.dk/shop/babysko-kravlesko-88c1.html

og sørg for den støtter godt op om foden

Mange tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.