Ulvetime - andre?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Eliza/lykke

Nu læser jeg at flere af jer gir grød/mos til aftensmad. Hos nogle af jer spiser baby sammen med jer og hos andre gør de ikke. MENNNN nu til mit spørgsmål: det kan godt være, at jeg har spurgt før - men jeg undrer mig.

Når man gir grød til aftensmad kl. 17.30 f.eks., og baby kun kan holde sig vågen i ca. 2 timer - og skal i seng kl. 19.30 eller så noget... så må baby jo sove sin eftermiddagslur til kl. 17.00 eller så noget ikk'?

Og så kommer næste spørgsmål - hvordan sover jeres baby resten af dagen så?

Jeg er klar over, at min datters rytme vil ændre sig +- 1 time her og der. Men den er næsten fast nu, så jeg tror ikke, at den vil ændre sig så meget. Slet ikke når hun begynder på grød.

Nu bliver hun vækket 6.45, flaske og kører storebror i skole. Sover i barnevognen fra 8.30-11.00 - vågen, flaske (om 14 dage = hirsegrød) - barnevogn kl. 12.30 senest... hun kan og vil ikke sove længere end til kl. 14.00, hvis jeg er heldig sover hun til kl. 15.00. Der får hun en flaske igen (om 14 dage = frugtmos).... så kan jeg overhovedet ikke få hende til at sove mere. Måske i bæreselen... inden vi laver aftensmad og skal spise.

Så det jeg vil spørge om er, hvordan hænger det sammen hos jer? Når baby er 4 mrd., er de måske vågne på en anden måde, så de bedre kan sove????

Jeg glæder mig til at høre om jeres ulvetime, rytme og grød.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.