Negativ om morgenen, positiv om aftenen... :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.870 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har nu i 2 dage kunne tese svagt positiv om aftenen og de efterfølgende morgener her jeg testet negativ...

Nogen der har prøvet det og rent faktisk er gravide??

Skal lige siges at de test jeg tog om aftenen tog en ½-1 time før der kom en svag streg som dog kan ses i strakt arm..

Tænker at to test uafhængig af hinanden umuligt kan vise det samme uden jeg rent faktisk er gravid.. Ja ved det ikke så derfor håber jeg at nogle kan hjælpe mig herinde.

Har dog først testdag om 3 dage så er ikke over tid endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har nu i 2 dage kunne tese svagt positiv om aftenen og de efterfølgende morgener her jeg testet negativ...

Skal lige siges at de test jeg tog om aftenen tog en ½-1 time før der kom en svag streg som dog kan ses i strakt arm..

Tænker at to test uafhængig af hinanden umuligt kan vise det samme uden jeg rent faktisk er gravid.. Ja ved det ikke så derfor håber jeg at nogle kan hjælpe mig herinde.

Hejsa:0)

Ja det har jeg ved begge mine graviditeter. Jeg tester negativ om morgenen og positiv om aftenen - véd ikke hvorfor:0)

Og jeg har været gravid 3 gange 2 vellykkede og en SA:0)

Så tror den er god nok:0)

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja det har jeg ved begge mine graviditeter. Jeg tester negativ om morgenen og positiv om aftenen - véd ikke hvorfor:0)

Og jeg har været gravid 3 gange 2 vellykkede og en SA:0)

Så tror den er god nok:0)

Uuuuhh hvor jeg håber

Er bare nervøs når stregen først kommer efter den tid hvor man senest må aflæse den.

Blev dine positive med det samme??

Anmeld

8. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

Uuuuhh hvor jeg håber

Er bare nervøs når stregen først kommer efter den tid hvor man senest må aflæse den.

Blev dine positive med det samme??

Hejsa -

De blev positive indenfor omkring 5 min:0)

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa -

De blev positive indenfor omkring 5 min:0)

Okay... Ja så er det nok bare falsk positiv jeg har fået... Bare mærkeligt jeg kan få det to aftener i træk

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Hej.

Jeg vil da mene at en ½-1 time efter du har taget testen ikke er et sikkert svar.. der står jo indenfor 3-5 min på pakken og derefter vil svaret ikke være gyldigt... Jeg for dig men har mine tvivl

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Okay... Ja så er det nok bare falsk positiv jeg har fået... Bare mærkeligt jeg kan få det to aftener i træk

Jeg har desværre prøvet noget lignende. Fik streger efter 15 minutter, hvor den blev kraftigere dagen efter. Og jeg var ikke gravid. Jeg tror desværre det er falsk, da tiden er går så meget over, hvornår man skal aflæse.

Men jeg for dig!!

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg vil da mene at en ½-1 time efter du har taget testen ikke er et sikkert svar.. der står jo indenfor 3-5 min på pakken og derefter vil svaret ikke være gyldigt... Jeg for dig men har mine tvivl

Ja tænker jeg oz.. bare mærkeligt at jeg så to dage i træk får samme resultat om aftenen når de har ligget 30-60 min. men dem om morgenen forbliver negative lige meget hvor længe de har ligget

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Ja tænker jeg oz.. bare mærkeligt at jeg så to dage i træk får samme resultat om aftenen når de har ligget 30-60 min. men dem om morgenen forbliver negative lige meget hvor længe de har ligget

Ja jeg ved det ikke.. kan kun sige vent til din rigtige test dag, tag den om morgenen og se reultatet så er det mere sikker og du bliver ikke glad for så at blive trist eller forvirret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.