vil gerne lige høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Sabina92

Om man godt kan have meget meget lidt bruntudflåd den dag man skal have mens?  Min sidste mens udblev jo sidste mdr. der hvor jeg så kunne teste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

L-Mortil3

Sabina92 skriver:

Om man godt kan have meget meget lidt bruntudflåd den dag man skal have mens?  Min sidste mens udblev jo sidste mdr. der hvor jeg så kunne teste.

Var det ikke dig der havde en SA?

Undskyld jeg spørger, det er bare svært at finde rundt i

Men hvis dit spørgsmål går på at du er gravid og har lidt brunt udflåd der hvor du skulle have haft mens, så er det helt normalt for langt de fleste

Anmeld

8. august 2010

oo

det kan du sagtens. jeg havde brunlig blødning i 2-3 uger fra testtidspunktet og frem i den her graviditet. som regel er brunt blod gammelt blod, altså det sidste fra fx sidste menstruation der lige skal ud af hullerne

Anmeld

8. august 2010

Sabina92

Line&Liam skriver:

Var det ikke dig der havde en SA?

Undskyld jeg spørger, det er bare svært at finde rundt i

Men hvis dit spørgsmål går på at du er gravid og har lidt brunt udflåd der hvor du skulle have haft mens, så er det helt normalt for langt de fleste

JO det er mig (:

Tror jeg er omkring de 8 uger henne nu.

- den nervøse

Anmeld

8. august 2010

Sabina92

Tjuhl skriver:

det kan du sagtens. jeg havde brunlig blødning i 2-3 uger fra testtidspunktet og frem i den her graviditet. som regel er brunt blod gammelt blod, altså det sidste fra fx sidste menstruation der lige skal ud af hullerne

Jeg teste inden jeg skulle have min mens. Kunne ikke vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.