Grill mad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Diana...

Hej i skønne kvinder. 

Vi får gæster i aften til grill  finger for vi får tørvejr 

Nåå men jeg er simpelthen løbet tør for ideer.

Hvad laver i på grill og har i nogen ideer? 

Altså jeg havde tænkt noget svinemørbrad men der må gerne gøres noget ved den så den er lidt mere spændende 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

TbCp

Evt. kan den laves til mørbradbøffer med et stykke bacon om... eller spræt den op og put pikantost i, bacon om og så steges den sådan.... jeg har ikke prøvet at grille mørbrad så ved ikke om den måske skal pakkes ind i sølvpapir inden...

Krydser for i får godt vejr

Anmeld

8. august 2010

Diana...

TbCp skriver:

Evt. kan den laves til mørbradbøffer med et stykke bacon om... eller spræt den op og put pikantost i, bacon om og så steges den sådan.... jeg har ikke prøvet at grille mørbrad så ved ikke om den måske skal pakkes ind i sølvpapir inden...

Krydser for i får godt vejr

Nej den skal ikke pakkes ind så skal den have meget længere tid  

Uhh ja med noget bacon om kunne være godt. 

Vi plejer og stoppe den med persille, fetaost, løg og hvidløg men det vi ved at være kørt død i ha ha. 

Tak for råddet. 

Anmeld

8. august 2010

TbCp

Diana... skriver:

Nej den skal ikke pakkes ind så skal den have meget længere tid  

Uhh ja med noget bacon om kunne være godt. 

Vi plejer og stoppe den med persille, fetaost, løg og hvidløg men det vi ved at være kørt død i ha ha. 

Tak for råddet. 

Tænkte bare hvis der kommer bacon om, om det så vil blive på den, på grillen? Jeg plejer nemlig at lave den sådan i ovnen

Anmeld

8. august 2010

Diana...

TbCp skriver:

Tænkte bare hvis der kommer bacon om, om det så vil blive på den, på grillen? Jeg plejer nemlig at lave den sådan i ovnen

Så tror jeg jeg sætter det fast med mad nåle 

Anmeld

8. august 2010

LotteN

som lidt ekstra kan jeg anbefale champignon og tomater på grillen, smager rigtig godt

Anmeld

8. august 2010

Diana...

LotteN skriver:

som lidt ekstra kan jeg anbefale champignon og tomater på grillen, smager rigtig godt

Jaaaaa tomater laver vi også altid GUFFE NUF. Hvad laver i ellers? 

Anmeld

8. august 2010

LotteN

Diana... skriver:

Jaaaaa tomater laver vi også altid GUFFE NUF. Hvad laver i ellers? 

vi er faktisk ikke så gode ti lat ekspermentere desværre - så jeg søger også gerne gode ideer

Eller har vi haft lavet grillspyd med ananas, cocktailpølser, kylling, peberfrygt, champignon på - også rigtig lækkert!

Anmeld

8. august 2010

Diana...

LotteN skriver:

vi er faktisk ikke så gode ti lat ekspermentere desværre - så jeg søger også gerne gode ideer

Eller har vi haft lavet grillspyd med ananas, cocktailpølser, kylling, peberfrygt, champignon på - også rigtig lækkert!

Åhh ja det var en ide. 

Anmeld

8. august 2010

LotteN

Diana... skriver:

Åhh ja det var en ide. 

men du må da lige skrive imorgen hvad det endte med af mad så kan du måske give mig lidt inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.