Så kom der veer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2010

msax

de kommer med ca 10 min mellemrum og varer 20-40 sek. Det lyder ikke af så meget, men de vil gerne have mig op på fødegangen så hurtigt som så muligt, fordi det sidst gik relativt stærkt og fordi det er en sædefødsel. Ligenu går vi og venter på at Brian's forældre kommer herop fra Fredericia, de burde være her om times tid, også skal vi afsted til sygehuset og kommer forhåbentlig ikke hjem derfra uden at have en dejlig baby med.

Tak for ve-støv... det lader til at det har virket

STORT smil fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

KWL

Uh...spændende. Jeg får helt bobler i maven. Kan huske den følelse...

Held og lykke med det hele. Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

8. august 2010

ChatH

msax skriver:

de kommer med ca 10 min mellemrum og varer 20-40 sek. Det lyder ikke af så meget, men de vil gerne have mig op på fødegangen så hurtigt som så muligt, fordi det sidst gik relativt stærkt og fordi det er en sædefødsel. Ligenu går vi og venter på at Brian's forældre kommer herop fra Fredericia, de burde være her om times tid, også skal vi afsted til sygehuset og kommer forhåbentlig ikke hjem derfra uden at have en dejlig baby med.

Tak for ve-støv... det lader til at det har virket

STORT smil fra Mette

IHHHHHHHH Held og lykke hvor er det bare spændende!!! Glæder mig til det bliver min tur- det kan jo være når som helst

Anmeld

8. august 2010

sarahb

Stort held og lykke, glæder mig til at høre det hele og se billeder..

GOOOO fødsel!

Anmeld

8. august 2010

TbCp

AJJJJ HVOR SPÆNDENDE!!!!
Sikke en besked at vågne op til

Rigtig meget held og lykke! Måske du allerede ligger med den lille i armene.

Anmeld

8. august 2010

oo

sikke noget at vågne til!! jeg håber du ligger og er pissestolt over en sædefødsel der er gået som var du smurt med olie og kigger på jeres lille nye nu

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

Juhu juhu juhu juhu!!!! Jeg har lige siddet ved morgenmaden og sagt til Per, at jeg tror, du vil føde idag. Hans svar var, hvem er Mette, men men men det skal man ikke tage så højtideligt. Det vigtigste er, at du måske ligenu er på sygehuset og få det lille vidunder at se, juhu... Ih hvor er det dejligt altså.

Anmeld

8. august 2010

Karo

Ih hvor er det spændende

Glæder mig til at høre hvordan det hele er gået og til at se den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.