9 dage over tid, men kun en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Mamalou

Hey girls!

Jeg er, som overskriften beskriver, gået 9 dage over tid... Men testen viser kun en streg, hvorfor jeg går ud fra, at der ikke er bid.

Jeg er en smule forvirret og det er her I kommer ind ... Min cyklus har været meget præcis siden vi smed p-pillerne i april og har varet 30 dage. 

Kan en cyklus rykke/ændre sig? Jeg har ladt mig fortælle, at det kan tage op til 6 måneder at få stabiliseret cyklusen efter brug af p-piller. 

Det skal siges, at jeg har været ret så "humørsyg" og kommer hurtigt i det røde felt uden helt selv at kunne følge med... Så det ku tyde på, at der er gang i hormonerne på en eller anden vis.

Nogen der kan hjælpe mig i min forvirring? 

Kh Lulu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Neki

Lolise skriver:

Hey girls!

Jeg er, som overskriften beskriver, gået 9 dage over tid... Men testen viser kun en streg, hvorfor jeg går ud fra, at der ikke er bid.

Jeg er en smule forvirret og det er her I kommer ind ... Min cyklus har været meget præcis siden vi smed p-pillerne i april og har varet 30 dage. 

Kan en cyklus rykke/ændre sig? Jeg har ladt mig fortælle, at det kan tage op til 6 måneder at få stabiliseret cyklusen efter brug af p-piller. 

Det skal siges, at jeg har været ret så "humørsyg" og kommer hurtigt i det røde felt uden helt selv at kunne følge med... Så det ku tyde på, at der er gang i hormonerne på en eller anden vis.

Nogen der kan hjælpe mig i min forvirring? 

Kh Lulu 

Hej Lulu.

Jeg har også meget regelmæssig menstruation på 29. dagen, men for et par måneder siden kom den pludselig ikke som den plejede, og jeg testede og testede, dog uden resultat! Jeg var simpelthen så træt og havde alle symptomer på at være gravid. Endte med at gå 3 uger over tid, efter ALDRIG at være gået mere end én dag over tid. På 21 dagen begyndte jeg pludselig at få voldsomme mavesmerter og bløde kraftigt. Lægen mener at jeg har været gravid, men desværre ikke har produceret nok hcg til at holde på fosteret derfor fik jeg, uden nogensinde at få en rigtig positiv test, en spontan abort lige i starten af 8 uge.

Vi er nu lige startet på udredning, da vi nu har prøvet et år uden held
Men noget har der jo altså været da jeg gik så længe over tid...!

Håber du snart får vished,for der er intet værre end uvisheden.

Er det en ønsket graviditet, hvis du altså
er gravid?

Knus Neki

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

DEt er IKKE usædvanligt at kvidner der vil være gravide går over tid...psyken kan simpelthen sørge for den er forsinket....Ogaå uden at du selv synes du er slem til at tænke babytanker:-)

Så der er sikkert ikke noget i det andet end at du bare skal tage den med ro og så dukker din mens højst sansynligt op enten indenfor nogle dage eller næste gang du skal have den:-)

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Det er helt normalt at ens krop snyder en når man gerne vil være gravid jeg er før hen gået både 14 og 20 dage over tid. 

Anmeld

8. august 2010

Mamalou

Det er helt klart en ønsket graviditet, så det kan sagtens være min psyke, der spiller ind. Det er noget der fylder til tider, når nu det er noget man så brændende vil! Så det er måske et spørgsmål om at klappe hesten og se tiden an

Du har fuldstændig ret i Neki, at der ikke er noget værre en uvisheden. Det må du kende til efter et år uden held. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke!

Tak for svarerne tøser! 

Ha en rigtig dejlig søndag.

Kh. Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.