Så blev min krop ellers lige stresset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

lion

Jeg håber at denne stress periode for dig snart er slut for det er jo ikk godt for dig.

Hvor er det bare dejligt at din mand kender dig og din krop så godt at han kan hjælpe dig når du ikk selv ser det.

Det skal lige siges jeg er heller ikk god til at lytte til min krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Ni-ko-li-ne

ej men søde ven! du er sgu da nødt til at lære at passe lidt på dig selv! NU!

du ER en spuerwoman, også selvom du har brug for et hvil! det har alle mennesker brug for, stress er ikke sundt i de mængder du har haft det den sidste lange tid!

stort knus

Anmeld

11. august 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Der er intet at sige til, at du er presset lige for tiden, for der ER virkelig meget om ørerne på Jer...

Det skal blive dejligt, når det er ovre, og ALT er på plads ...både i det gamle, det nye - og pigerne i deres nye! Så tror jeg også, at du vil falde helt til ro igen ....Men der er lang vej lige nu, når man står midt i det. Sig til hvis jeg på nogen måde, kan lette noget for Jer ...f.eks. ved at lege med pigerne et par timer, eller hjælpe en dag med at støve glas af og sætte dem i skabe.....what ever! Jeg vil gerne, hvis jeg kan 

Godt at Pelle er så god til at passe på dig .....selvom du skjuler det for godt for længe. HUSK NU, SØDE IDA, OGSÅ SELV AT PASSE GODT PÅ DIG!! FOR PELLE OG PIGERNE BEHØVER DIG!  .....Og det gør vi NS'ere også!

Tusind tak for dit svar Katrine, det betyder meget - også at du har tilbudt din hjælp!

Jeg er ved at være ovenpå igen...sådan da...det har hjulpet at indkøringen indtil videre er gået så fint, og at vi nu ved, hvornår vi skal flytte.

Vi henter alle vores ting imorgen aften og flytter ind fredag i løbet af dagen...så er det "bare" at komme på plads, hvilket nok skal komme til at tage en rum tid...men det gider jeg slet ikke fokusere på nu...

Anmeld

11. august 2010

Ida.

lion skriver:

Jeg håber at denne stress periode for dig snart er slut for det er jo ikk godt for dig.

Hvor er det bare dejligt at din mand kender dig og din krop så godt at han kan hjælpe dig når du ikk selv ser det.

Det skal lige siges jeg er heller ikk god til at lytte til min krop.

Tak for dit svar Helene - nej stress er noget værre hø! Men begynder så småt at være ude på den anden side af det....

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

ej men søde ven! du er sgu da nødt til at lære at passe lidt på dig selv! NU!

du ER en spuerwoman, også selvom du har brug for et hvil! det har alle mennesker brug for, stress er ikke sundt i de mængder du har haft det den sidste lange tid!

stort knus

Tak Karina dejligt svar! Jeg ved godt, at jeg nok prøver at klare for meget selv....men at vide det og gøre noget ved det, er to meget forskellige ting...det begynder at lette lidt nu, hvor børnene er startet i børnehave og vuggestue, så mon ikke jeg kommer helskindet igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.