JustAnotherName skriver:
Der er intet at sige til, at du er presset lige for tiden, for der ER virkelig meget om ørerne på Jer...
Det skal blive dejligt, når det er ovre, og ALT er på plads ...både i det gamle, det nye - og pigerne i deres nye! Så tror jeg også, at du vil falde helt til ro igen ....Men der er lang vej lige nu, når man står midt i det. Sig til hvis jeg på nogen måde, kan lette noget for Jer ...f.eks. ved at lege med pigerne et par timer, eller hjælpe en dag med at støve glas af og sætte dem i skabe.....what ever! Jeg vil gerne, hvis jeg kan 
Godt at Pelle er så god til at passe på dig .....selvom du skjuler det for godt for længe. HUSK NU, SØDE IDA, OGSÅ SELV AT PASSE GODT PÅ DIG!! FOR PELLE OG PIGERNE BEHØVER DIG!
.....Og det gør vi NS'ere også!
Tusind tak for dit svar Katrine, det betyder meget - også at du har tilbudt din hjælp!
Jeg er ved at være ovenpå igen...sådan da...det har hjulpet at indkøringen indtil videre er gået så fint, og at vi nu ved, hvornår vi skal flytte.
Vi henter alle vores ting imorgen aften og flytter ind fredag i løbet af dagen...så er det "bare" at komme på plads, hvilket nok skal komme til at tage en rum tid...men det gider jeg slet ikke fokusere på nu... 
Anmeld