Halloooe ? Sover i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. august 2010

o1Mutte

Er i alle gået i seng ??

Jeg er meget snart Vi har fået kylling svøbet ind i kylling, sovs og ris. Bagefter fik vi slik, is og guf -Det er vel lørdag

Så nu sidder jeg her med min aftens smøg, ungerne er faldet om på sofaen sammen med kæresten Hvor er det hele bare dejligt i dag

Dagen startede ellers af H til. Vi fandt ud af at vi har haft indbrud i vores garage i nat. Anlægget i den ene bil var blevet stjålet, plus de havde tømt hanskerummet. Øv øv. Men dagen blev heldigvis kun bedre

Hvad laver i på sådan en dejlig lørdag hvor der har været super vejr ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

otlitrom

Jeg har været på arbejde. Arbejder aftenvagt på et demensafsnit på plejehjemmet i nærheden af, hvor vi bor. Dejligt arbejde, og god vagt med en god kollega. Omend det startede som noget af et cirkus.

Nu sidder manden og jeg ved siden af hinanden i sofaen, med hver vores computer og stængerne oppe på bordet. Vi er trætte begge to.

God lørdag til Jer alle!

Anmeld

7. august 2010

o1Mutte

kitty skriver:

Jeg har været på arbejde. Arbejder aftenvagt på et demensafsnit på plejehjemmet i nærheden af, hvor vi bor. Dejligt arbejde, og god vagt med en god kollega. Omend det startede som noget af et cirkus.

Nu sidder manden og jeg ved siden af hinanden i sofaen, med hver vores computer og stængerne oppe på bordet. Vi er trætte begge to.

God lørdag til Jer alle!

Det er skønt du er glad for dit arbejde Og god lørdag til jer også

Nu venter jeg bare på ungerne skal op og puttes og så vil jeg putte lidt på sofaen med min kæreste

Anmeld

7. august 2010

B&J

vi har været i løkken gået rundt fået is og lavet en tegning af daniel... ellers spist med familien og lille manden er puttet mig og kæresten snakker og slapper af dejlig dag

Anmeld

7. august 2010

o1Mutte

B&J skriver:

vi har været i løkken gået rundt fået is og lavet en tegning af daniel... ellers spist med familien og lille manden er puttet mig og kæresten snakker og slapper af dejlig dag

Det er ellers utroligt hvad vejret kan gøre ved ens humør. Tror hvis vi bare havde sat herhjemme hele dagen havde det alligevel været en god dag

Anmeld

7. august 2010

otlitrom

o1Mutte skriver:

Det er skønt du er glad for dit arbejde Og god lørdag til jer også

Nu venter jeg bare på ungerne skal op og puttes og så vil jeg putte lidt på sofaen med min kæreste

Læser til sygeplejerske (færdig næste sommer), så det er rigtig god erfaring at arbejde der. Og ja, så holder jeg bare af de gamle og deres skørheder. Strømper på hovedet og sandaler der bliver til hunde..

Sofaputteriet kan også anbefales..

Anmeld

7. august 2010

TbCp

Vi startede dagen med at tage ind og spise brunch med nogle venner. Derefter tog Liva og jeg på legetøjsmarked.
Fra i eftermiddags har vi bare været hjemme og slappe af...

Lige nu sidder vi på kontorer i kælderen og ser Lost og er på nettet.

Imorgen skal vi til fødselsdagsbrunch og så står den på arbejde igen fra mandag, efter 3 ugers ferie....

Anmeld

7. august 2010

B&J

o1Mutte skriver:

Det er ellers utroligt hvad vejret kan gøre ved ens humør. Tror hvis vi bare havde sat herhjemme hele dagen havde det alligevel været en god dag

du har helt ret.... hvis der er rå vejr og trist osv så bliver man helt åhhhh og hvis solen skinder smiler man og alle er næsten glade hihihihih

Anmeld

7. august 2010

o1Mutte

kitty skriver:

Læser til sygeplejerske (færdig næste sommer), så det er rigtig god erfaring at arbejde der. Og ja, så holder jeg bare af de gamle og deres skørheder. Strømper på hovedet og sandaler der bliver til hunde..

Sofaputteriet kan også anbefales..

Tvivler ikke et sekundt på at de må være hyggeligt med de ældre mennesker. de kan også så mange historier

Anmeld

7. august 2010

o1Mutte

TbCp skriver:

Vi startede dagen med at tage ind og spise brunch med nogle venner. Derefter tog Liva og jeg på legetøjsmarked.
Fra i eftermiddags har vi bare været hjemme og slappe af...

Lige nu sidder vi på kontorer i kælderen og ser Lost og er på nettet.

Imorgen skal vi til fødselsdagsbrunch og så står den på arbejde igen fra mandag, efter 3 ugers ferie....

Uha hvilken deprimerende tanke. Her i min lykkerus havde jeg da helt svedt ud at jeg også skal starte mandag efter 3 ugers ferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.