er par spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Anonym trådstarter

1. hvornår pakket i til sygehuset?

2. jeg har 2 navne, 1 mellemnavn, 1 efternavn. mit mellem navn har alle mine søskende, og min far, men snakker ikke med min far mere, og har tænkt mig at slette mit mellemnavn, da jeg ikke syns om at have det når jeg ikke snakker med min far, mener i at det er urimeligt ikke at give mit ufødte barn mit nuværende mellem navn, men et helt andet, har 2 søskende som sviner mig til fordi jeg ikke har tænkt mig at kalde mit barn det, men de snakker også med min far. ?

3.vil i ikke prøve at beskrive hvordan jeres veer mærkes, hvor det gjorde ondt, osv.

sorry mange spørgsmål, men ville ikke lave 3 forskellige indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

ekzunz

1: Jeg pakkede da jeg fik veer.

2: Du må da selv bestemme hvad dit barn skal hedde til mellemnavn - det er jo heller ikke et krav at børn skal have mellemnavne - man bestemmer selv.

3: Det er vist meget individuelt, men fælles er at det gør nas...

Anmeld

7. august 2010

B&J

Anonym skriver:

2. jeg har 2 navne, 1 mellemnavn, 1 efternavn. mit mellem navn har alle mine søskende, og min far, men snakker ikke med min far mere, og har tænkt mig at slette mit mellemnavn, da jeg ikke syns om at have det når jeg ikke snakker med min far, mener i at det er urimeligt ikke at give mit ufødte barn mit nuværende mellem navn, men et helt andet, har 2 søskende som sviner mig til fordi jeg ikke har tænkt mig at kalde mit barn det, men de snakker også med min far. ?

3.vil i ikke prøve at beskrive hvordan jeres veer mærkes, hvor det gjorde ondt, osv.

1. nåede slet ikke af pakke for mit vand kig jo ved jordmoren også kom veerne altså ikke så vi blev sendt hjem fik pakket næste dag kom jeg på sygehuset..

2. jeg syntes selv du bestemmer med det mellem navn det er jo dit barn

3. jaa de gør pisse ondt... men mine kom fra første sek. også 16 timer senere da jeg fødte stoppede de først men der er jo mange forskellige former for veer nogle starter det blidt heldige dem og andre voldsomt.. men som andre sagde til mig det gør PISSE ondt men man kan ikke forklare det overhovede

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

det med veerne var mere om hvordan de gjorde ondt. altså i maven, blev maven hård, og sad det også i ryggen? eller hvordan

Anmeld

8. august 2010

JustAnotherName

det med veerne var mere om hvordan de gjorde ondt. altså i maven, blev maven hård, og sad det også i ryggen? eller hvordan

Med barn 1 fik jeg murren i lænden og havde det sådan lidt "menstruations-agtigt" op til.... Så kom veerne, og det gik stærkt for mig, af at være 1-gangs fødende. Veerne sad foran og fik maven og alt i mig til at spænde (og glemme at trække vejret - DET SKAL MAN HUSKE!)

Med barn nummer to var der plukke-veer som optræk.
Igen gik det stærkt anden gang. Denne gang sad veerne mere i ryggen.
Det var faktisk værrere, følte jeg. Men selve fødslen var ikke værrere!

Til de andre 2 spørgsmål :

- Skid hul i hvad dine søskende (eller andre i det hele taget) mener.
Det er DIT barn og dermed DIT valg!

- Jeg pakkede tasken 2-3 uger cirka, inden jeg havde termin ...just in case!
For jeg ville ikke kunne holde fokus og overblik til at pakke fornuftigt, tror jeg, hvis først veerne var gået igang.

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Med barn 1 fik jeg murren i lænden og havde det sådan lidt "menstruations-agtigt" op til.... Så kom veerne, og det gik stærkt for mig, af at være 1-gangs fødende. Veerne sad foran og fik maven og alt i mig til at spænde (og glemme at trække vejret - DET SKAL MAN HUSKE!)

Med barn nummer to var der plukke-veer som optræk.
Igen gik det stærkt anden gang. Denne gang sad veerne mere i ryggen.
Det var faktisk værrere, følte jeg. Men selve fødslen var ikke værrere!

Til de andre 2 spørgsmål :

- Skid hul i hvad dine søskende (eller andre i det hele taget) mener.
Det er DIT barn og dermed DIT valg!

- Jeg pakkede tasken 2-3 uger cirka, inden jeg havde termin ...just in case!
For jeg ville ikke kunne holde fokus og overblik til at pakke fornuftigt, tror jeg, hvis først veerne var gået igang.

mange tak for dit svar(;

Anmeld

8. august 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

mange tak for dit svar(;

Jamen velbekomme da ....og nu godnat   

Anmeld

8. august 2010

2721

Anonym skriver:

1. Jeg havde pakket 1 mdr før men kun fordi jeg havde fået at vide det kunne ske hvornår det skulle være.

2. Det er helt og alt dels op til dig selv. Jeg slettede mit efternavn fra min far da jeg blev 18 ikke fordi vi er uvenner men mine intialer dannede ordet KO. Ikke så heldigt. Spurgte ikke om "lov" og mener heller ikke jeg skal stå til ansvar over for andre end mig selv. Og du skal da heller ikke stå til ansvar over for dine søskende. Dit barn dit valg.

3. Tror også det er meget forskelligt. Jeg sys til sidst det var næsten uudholdeligt, men jeg havde også meget kraftige veer i over 22 timer fordi jeg ikke kunne udvide mig.

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

2606peanut skriver:

1. Jeg havde pakket 1 mdr før men kun fordi jeg havde fået at vide det kunne ske hvornår det skulle være.

2. Det er helt og alt dels op til dig selv. Jeg slettede mit efternavn fra min far da jeg blev 18 ikke fordi vi er uvenner men mine intialer dannede ordet KO. Ikke så heldigt. Spurgte ikke om "lov" og mener heller ikke jeg skal stå til ansvar over for andre end mig selv. Og du skal da heller ikke stå til ansvar over for dine søskende. Dit barn dit valg.

3. Tror også det er meget forskelligt. Jeg sys til sidst det var næsten uudholdeligt, men jeg havde også meget kraftige veer i over 22 timer fordi jeg ikke kunne udvide mig.

mange tak for dit svar(;

har også¨fået at vide jeg ikke går mine sidste 4 uger ud,. så måske jeg skulle begynde at pakke(; hihi

Anmeld

8. august 2010

2721

Anonym skriver:

mange tak for dit svar(;

har også¨fået at vide jeg ikke går mine sidste 4 uger ud,. så måske jeg skulle begynde at pakke(; hihi

Så lidt.

Det er nok en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.