Hvilken flasker bruger i og hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2010

sbs78

Vi har end til nu brugt Avent og en helt alm sutteflasker med en nuk sut i. Men vi er bare ikke helt tilfredse. Ida tager lang tid om at spise, det er ikke slemt med de alm flasker, men med avent går det ikke. Det er lige som om hun ikke laver vaccum når hun spiser med dem. Vi har allerede skiftet sutterne ud på Avent flaskerne, til den med tre huller, men stadig spiser hun ikke ordenligt. Hun ligger sig gerne til at sove, når hun skal op og bøvse, og så er det svært at få resten i hende. Jeg ammer hende også lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Tynen

Begge mine har brugt de der fancy MAM-sutteflasker fra Rema eller Bilka.
Næsten en videnskab i sig selv, da den består af 5 dele der skal sammensættes, men faktum er at det var de bedste kr. 49,- jeg har smidt ud længe

Nu har de godt nok kun fået vælling deri men det er vel næsten samme princip som MME.
(Der kan købes forskellige "sutter" til)
Jeg er sikker på at det der "luft-halløj" flasken nu kan, gjorde at vi minimerede luftindtaget.

Anmeld

8. august 2010

frk Jensen

sbs78 skriver:

Vi har end til nu brugt Avent og en helt alm sutteflasker med en nuk sut i. Men vi er bare ikke helt tilfredse. Ida tager lang tid om at spise, det er ikke slemt med de alm flasker, men med avent går det ikke. Det er lige som om hun ikke laver vaccum når hun spiser med dem. Vi har allerede skiftet sutterne ud på Avent flaskerne, til den med tre huller, men stadig spiser hun ikke ordenligt. Hun ligger sig gerne til at sove, når hun skal op og bøvse, og så er det svært at få resten i hende. Jeg ammer hende også lidt. 

Jeg brugte de helt billige flasker og sutte hoveder fra bilka.. De runde, helt almindelige.

Da vi efter at min knægt blev født, blev indlagt og jeg malkede ud til ham, kom mælken i deres små flasker med rundt sutte hoved..

Har aldrig haft bøvl med dem.. flasken tog ikke luft ind som de andre mærker gør, men hev den bare lige ud af munden på ham, så der kom luft i flasken igen.

Kram Betina

Anmeld

8. august 2010

baby3okt

Tynen skriver:

Næsten en videnskab i sig selv, da den består af 5 dele der skal sammensættes, men faktum er at det var de bedste kr. 49,- jeg har smidt ud længe

Nu har de godt nok kun fået vælling deri men det er vel næsten samme princip som MME.
Jeg er sikker på at det der "luft-halløj" flasken nu kan, gjorde at vi minimerede luftindtaget.

Anbefaler klart MAM flaskerne, de er nemme at rengøre, flotte i farver og udseende og bedst af alt, så sluger de ikke så meget luft pga luft ventiler i bunden..

Brugte NUK til den store, og var ganske tilfreds med dem, men endnu mere tilfreds med MAM som jeg brugte til den lille.. Har denne gang købt MAM i tilfælde af at amningen ikke går som forventet, og skal helt sikkert ikke have andre slags.. MAM er GUD..

Anmeld

8. august 2010

JustAnotherName

Til vores første brugte vi AVENT ...og med 1ér sutten - uden at skifte.
For det fungerede fint, og hun suttede uden problemer mælken ud.

Men barn 2, ammede jeg 100% de første 6 måneder.
Amningen stoppede ved 10 måneder, og flasken tog over.
Der har vi brugt NUK sutteflaske, eller var det MAM? ..... Ihvertfald var det dém, som koster 45 kr. i Rema1000

Det er i starten lidt noget bøvl, at samle, da den både kan skrues fra i bunden og i toppen. Men på den anden side, så sikrer det jo også bare endnu bedre, at flasken kan blive ORDENTLIGT ren!
Og så fungerede den bare bedre til vores barn nr. 2, hvor AVENT-flaskerne og suttehovederne bare ikke fungerede til hende, som de ellers havde gjort til hendes storesøster...

Børn er forskellige. Og det er sutteflasker jo så i øvrigt også! 

Anmeld

8. august 2010

LilleMor10

Tynen skriver:

lige mine ord, de sutterflasker er geniale ! 

Anmeld

8. august 2010

AnneMette34

MAM jeg sværger til MAM flakserne de er bare super gode der er luft huller i bunden osse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.