svømmehallen? Badebukser eller.. ? Råd søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.071 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Snuffler25

Hejsa

Jeg har været i svømmehallen 1 gang med Nicolaj i onsdags - det var et HIT! Han var uden tvivl helt vild med vandet og vi var i rimelig længe  Han er næsten 4 mdr.

Jeg købte en engangs ble dims i svømmehallen, men livredderen sagde, at hvis Nicolaj kunne lide vandet og vi ville i vandet ofte med ham, så syns han vi sku købe nogle badebukser til ham.

Har lige været i Føtex og købt de sødeste små badebukser med fisk på -  størrelse 4-6 mdr og mit spørgsmål lyder - ska han bare ha dem på uden noget under? - er det oki?

Ku han finde på at lave noget i vandet, tisse/skide og "må" man så gerne bare give ham badebukser på og ikk andet? - de sælges jo i den størrelse... men er ikke sikker på om der ska noget indenunder eller?

Hjælp vi ska i svømmeren igen på mandag bliver fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kommer an på om det er en badebuks med indbygget ble eller om det "bare" er badebukser Det står på om de er godkendt

Laura havde et par med indbygget ble og de var bare SÅÅ fine.. hun kan ikke passe dem mere, men vi køber nye til hende når vi skal på ferie i efteråret...

Anmeld

7. august 2010

bette

man kan godt få badebukser som ikke holder tingene inde hvis uheldet er ude.. 

men hvis du vil i svømmehallen med ham så skal det helst være sådan en badeble badebuks.. haha kæft det lyder lamt.. men der er noget ekstra polstring i dem og så holder de tæt ved lårene..

Anmeld

7. august 2010

klmf

Hej

Hvis du vil bruge dem uden noget indenunder, så skal de være beregnet til det - som de andre skriver, med lidt ekstra polstring. Jeg havde også købt de sødeste badeshorts til bobsen, men uden badeble i, så jeg trak dem udenpå badebleen. Det blev jeg træt af, så nu har han bare badebleen på og det fungerer rigtig fint

Anmeld

7. august 2010

Banditten´s mor

Jeg har købt blebadebukser fra Imse Vimse og har nu købt 2. par. De er supergode og kan knappes op i siden, så de er nemme at få på.

Jeg synes ikke om de der badebleer, synes de er noget l... at få på, når ungen er våd. Så dem har jeg kun brugt en gang.

Men varme anbefalinger af Imse Vimse.

Jeg købte dem her: http://smartsunwear.dk/category/badebleer-9/

De har osse de fedeste solbriller til børn  Bestiller du tidligt, kan du have tingene dagen efter.

Anmeld

7. august 2010

Snuffler25

bette skriver:

man kan godt få badebukser som ikke holder tingene inde hvis uheldet er ude.. 

men hvis du vil i svømmehallen med ham så skal det helst være sådan en badeble badebuks.. haha kæft det lyder lamt.. men der er noget ekstra polstring i dem og så holder de tæt ved lårene..

Der står "protection hygenique" inden i dem - er de så ok beskyttet i vand hvis uheldet sku være ude mon?

Anmeld

7. august 2010

LinLin

Bare lige til info: Engangsbadebukser holder ikke tis inde... De er ligesom de badebukser der har indbygget "ble" beregnet til at holde afføring inde

Anmeld

7. august 2010

Snuffler25

sylvestersmor skriver:

Jeg har købt blebadebukser fra Imse Vimse og har nu købt 2. par. De er supergode og kan knappes op i siden, så de er nemme at få på.

Jeg synes ikke om de der badebleer, synes de er noget l... at få på, når ungen er våd. Så dem har jeg kun brugt en gang.

Men varme anbefalinger af Imse Vimse.

Jeg købte dem her: http://smartsunwear.dk/category/badebleer-9/

De har osse de fedeste solbriller til børn  Bestiller du tidligt, kan du have tingene dagen efter.

Tak for linket sødt badetøj! De bukser ligner faktisk dem jeg har købt i føtex, bare 60 kr. dyrer egentlig... hm, vil prøve at spørge i svømmehallen om de er ok næste gang

Anmeld

7. august 2010

bette

Snuffler25 skriver:

Der står "protection hygenique" inden i dem - er de så ok beskyttet i vand hvis uheldet sku være ude mon?

jamen det vil jeg da tro  

Anmeld

7. august 2010

HDA2311

Vi har også dem fra Føtex (tror det er de samme) og de er rigtig fine og kan sagtens bruges unden noget under. Hvis man er og til er i svømmehallen så er det meget billigere at købe et par badebukser end at bruge svømmebleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.