Vores sommerferie:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Valle81

Igår sen om aftenen ko vi hjem fra en skøn uge i mine forældres sommerhus ved Lyngså( 10 km fra Sæby).

Vi havde super vejr hele uge, morgen og eftermiddag fuld sol men så seneftermiddag og aften begyndte det at regne - men bare det at vi kunne være ude om dagen var et sort plus:0)

Ellers har vi brugt vores sommerferie på tur til Legoland og Givskud.

Vi har spist ton af is og virkelig slappet af og hygget:0)

Vi har haft Sebastian i 14 dage - de er sluttet idag - Kenny er kørt ned at aflevere ham. På mandag starter Kenny på arbejde igen og Asta skal starte i 1. klasse på tirsdag:0)

Nu billeder af min skønne familie:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er ud til at i har hygget jer Lyder som en dejlig ferie

Anmeld

7. august 2010

ekzunz

Totalt fedt sommerhus - ihvertfald terrassen (det er vist mest den man kan se)

Det ser rigtigt hyggeligt ud - og det ser ud til at Sebastian og Asta har glæde af hinanden

Anmeld

7. august 2010

Chamomile

Hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

8. august 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Det ser rigtigt hyggeligt ud - og det ser ud til at Sebastian og Asta har glæde af hinanden

Godmorgen:0)

Ja det er det fedeste sommerhus i verdenen:0) Det er mine forældres. De har ledt efter sommerhuset i 20 år - en dag gik det på klitterne ved Lyngsåstrand og så huset - de sagde at skulle de have sommerhus skulle det var lige det der. Første klitrække - perfekt grund osv.

Mens de går og snuser kommer en mand og spørger om de er interesseret i at købe sommerhus og sørme om det det ikke var ejeren:0)

Et havlt år senere er huset deres:0)

Huset var ingenting hver - de har lavet alt i stand på det. ALt er malet - der er nye gulve - de har pillet alle brødder af på huset og sat nye på og malet sort - lavet udendørs bruser - og min far har selv bygget kæmpe terassen:0)

Skal lige prøve at se om jeg kan finde nogle flere billeder indvendigt fra:0)

Og ja Basse og Asta

Anmeld

8. august 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Godmorgen:0)

Ja det er det fedeste sommerhus i verdenen:0) Det er mine forældres. De har ledt efter sommerhuset i 20 år - en dag gik det på klitterne ved Lyngsåstrand og så huset - de sagde at skulle de have sommerhus skulle det var lige det der. Første klitrække - perfekt grund osv.

Mens de går og snuser kommer en mand og spørger om de er interesseret i at købe sommerhus og sørme om det det ikke var ejeren:0)

Et havlt år senere er huset deres:0)

Huset var ingenting hver - de har lavet alt i stand på det. ALt er malet - der er nye gulve - de har pillet alle brødder af på huset og sat nye på og malet sort - lavet udendørs bruser - og min far har selv bygget kæmpe terassen:0)

Skal lige prøve at se om jeg kan finde nogle flere billeder indvendigt fra:0)

Og ja Basse og Asta leger og leger og skændes så også derimellem - men de er så gode til at være søskende og især når de ikke er biologiske og trods aldersforskel:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.