Pasning af baby 4 mrd - hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Eliza/lykke

hej med jer

Jeg har tidligere skrevet, at min datter begynder i vuggestue, når hun er 5½ mrd., og jeg fik så mange positive svar tilbage om at det nok skulle gå.

Nu er jeg her igen - hun skal allerede i vuggestue (hvis kommunen siger OK), når hun er 4 mrd.... ja..... det er rigtigt nok. Vores økonomi er fuldstændig ødelagt, og vi har lige betalt en kæmpe regning på bilen, og så igår gik en vandrør i huset... akut VVS, 2500 kr. i start gebyr.................. + alle de andre ting. Jeg prøver ikke, at finde undskyldninger - men for fanden!

Jeg er splittet - vi har ikke råd til at jeg går hjemme. Får 9000 kr. brutto pr. mrd. Vi troede, at vi ville klare den til november. Men nej....

Jeg skulle lige af med noget bekymring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ØV hvor træls! Jeg hader de der uforudsete regninger og de kommer altid når det passer aller dårligst

Det skal nok gå at hun bliver passet fra 4 mdr... selvfølgelig er det tidligt, men tidligere havde man jo ikke så lang barsel som vi har nu, og børnene fra dengang (mig selv inkl.) har da klaret sig ret godt, ik'!?

Jeg ved at min mor var nødsaget til at afl. min søster da hun var 3 mdr (min mor var nyuddannet læge) og min søster har skisme ikke taget skade.. Det var værst for min mor, som skulle aflevere hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.