Melder mig i gruppen- Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Rødhætte

Kan slet ikke forstå det, men har teste positiv her til morgen. Er bare så glad, men stadig vildt nervøs! Tænker allerede de værste tanker som SA, bio graviditet osv.

Hvordan havde I det da i testet positiv?

P.s Manden er på job, så bliver spændende at give ham den gode nyhed når han har fri. Har været i Hm og købe en body hvor der står "I love dad" Spændt på at se hans ansigtsudtryk

Hilsen en meget lykkelig og nervøs gravid!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

line melias mor

åhhh det da bare en perfekt måde at sige det på

rigtig mange gange tillykke det bliver spændene og følge dig

Anmeld

7. august 2010

oo

tillykke!!

bekymringer, bekymringer, bekymringer! det er hvad der melder sig midt i glædesrusen over de to streger. jeg har før været gravid udenfor livmoderen og det var det første vi tænkte på da vi så de to streger. sådan ER det bare, og det fortsætter gennem hele graviditeten, kan jeg glæde dig med, så er der det ene og så er der det andet og man bekymrer sig næsten i døgndrift - og det gør man fordi man allerede ELSKER det her lille liv der gror inde i een

og jeg sku hilse og sige, at jeg er blevet forsikret om, at bekymringerne ikke bliver mindre når først ungen er ude af maven

Anmeld

7. august 2010

Heidi85

Stort tillykke herfra super fedt for jer at det er lykkes

Da jeg blev testet posativ må jeg nok indrømme jeg ikke selv troede på det før andet var bevist. Det skal så lige siges jeg har prøvet i 5 år og da det endelig lykkes var jeg meget i tvivl om jeg kunne tro det var rigtigt. Men da jeg var til scanning første gang og så en meget lille spunk i maven og det lille hjerte der blinkede var jeg ikke i tvivl mere. Jeg svævede afsted på en lysserød sky og glæder mig hverdang jeg er til scanning hvro jeg kan se den lille og de hvordan hun vokser. Det er en vildt fed oplevelse når den er posativ.

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Rødhætte skriver:

Kan slet ikke forstå det, men har teste positiv her til morgen. Er bare så glad, men stadig vildt nervøs! Tænker allerede de værste tanker som SA, bio graviditet osv.

Hvordan havde I det da i testet positiv?

P.s Manden er på job, så bliver spændende at give ham den gode nyhed når han har fri. Har været i Hm og købe en body hvor der står "I love dad" Spændt på at se hans ansigtsudtryk

Hilsen en meget lykkelig og nervøs gravid!

Kæmpe tillykke:0)

Anmeld

7. august 2010

_-Kathrine-_

Stort tillykke..  Jeg har (som du har set) også testet svagt positiv igår og idag... Jeg tror faktisk ikke det er gået op for os endnu, og jeg frygter at hver gang jeg er på toilettet at jeg har fået min mens... Har den vildeste murren i underlivet, men ikke som når mens er der... meget underlig følelse...!

Håber vi begge får en nem graviditet... :-)

Anmeld

7. august 2010

VIPpigen

Stor tillykke med det lille pus...

Hmm, med en graviditet følger vidst en bekymring resten af livet, det høre sig til fra testen er positiv, og til den dag du ikke er her mere. Er ret sikker på det er det man kalder kærlighed... Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.