Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Anja&jesper

Hej.

Jeg håber I kan hjælpe mig, mig og min mand har gået i et stykke tid og snakket om der var flere scanninger og vi blev enige om at det var der nok ikke efter som vi ikke havde fået noget brev om noget.

Men så har hans bror og kone næsten lige fået deres dreng og de spørg så hvornår vi skulle til vækst scanning og der lignede vi begge et spørgsmålstegn i hovedet for det vidste vi da intet om.

Jeg ville bare høre om der var nogle skønne kvinder her inde der ville hjælpe os og sige hvornår man får sådan en scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Ayasmor

Normalt bliver man kun tilbudt NF og MD.. Scanninger derudover bliver kun foretaget hvis der er tvivl ang. forhold med barnet. Eks. vækstscanning. Disse foretages kun hvis JM mener barnet er for lille/stor, eller at der er tvivl om barnets vækstkurve.. Håber du forstår hvad jeg mener..

Knus Sara

Anmeld

7. august 2010

bette

det er ikke noget man bliver tilbudt.. 

men noget man kan få hvis de er i tvivl om baby vokser som man skal osv.. 

så det er ikke oblikatorisk

Anmeld

7. august 2010

Heidi85

hej

Jeg ved at for normale mennesker er der to scanninger med mindre der er noget galt. Jeg ved ikke hvordan de ligger da jeg bliver scannet hver 4 uge.

Anmeld

7. august 2010

Corn

Man "plejer" at få tilbudt nakkefoldsscanning omkring 12. uge og så er der en igen omkring uge 20 til misdannelsesscanning/midtvejsscanning

Anmeld

7. august 2010

Anja&jesper

Okay mange tak for jeres svar.

Jeg blev bare lidt urolig over om der var en scanning jeg var gået glip af, men når det ikke er noget man skal ha og hvis det kun er fordi de er i tvivl om barnets størrelse så er jeg mere rolig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.