Hvornår kunne i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2010

VIPpigen

Hvornår kunne i mærke baby første gang??

Hvornår kunne jeres mand/kæreste mærke baby første gang??

Og hvornår kunne i se det uden på maven at der var aktivitet??

Her har jeg mærkede hende siden jeg var 18+3

Kæresten kunne ikke mærke hende før i tirsdags 22+0 efter jeg havde været til boldtræning, og samtidig med kan man nu se nogen af alle hendes spark...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Heidi85

Jeg mærkede ikke min før i uge 23 og jordemorden mener det skyldes at min modrekage ligger foran. min kærste har for første gang mærkede den lille i onsdags hvor jeg var 27+5. Men igen der er meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

7. august 2010

oo

jeg har også en foranliggende moderkage, men har alligevel mærket mit barn siden tidligt i graviditeten. jeg var 14+6 da jeg mærkede liv første gang og siden da har jeg faktisk mærket det hver dag med meget få undtagelser. så vidt jeg husker var jeg i 20. eller 22. uge da Søren første gang mærkede babyen. og nu er det så voldsomt med akrobatik derinde, at vi ikke behøver mærke længere, vi kan bare kigge på det bulende, dansende maveskind

Anmeld

7. august 2010

VIPpigen

Min moderkage ligger også foran, så havde slet ikke forventet jeg ville kunne mærke hende så tidligt. Men var bare slet ikke i tvivl da jeg mærkede hende. Og er noget chokeret over hun kan sparke sådan til også så tidligt så det kan ses. Men absolut vidunderligt at mærke den lille. Jeg har så mærket fast liv hver dag siden jeg var ca 20 uger henne.

Anmeld

7. august 2010

h_bernie

Ved mit første barn kunne jeg først mærke noget i ca. 22. uge. Min moderkage lå foran. Tror min mand mærkede liv omkring uge 25.

Her ved nr. to har jeg mærket liv fra uge 15. Ret vildt og tror allerede min mand mærkede liv omkring uge 19-20 stykker. Nu er den så også vildt livlig, men det er jo skønt.

Anmeld

7. august 2010

Dansker I Holland

Jeg har mærket liv siden uge 14, og manden mærkede baby omkring uge 22 Ja maven hopper godt nok og det er bare SÅ skønt Hvor jeg dog glæder mig til at føde mit vidunder

Anmeld

7. august 2010

VIPpigen

Lige nu nyder jeg at se maven vokse, og bevæge sig, og i dag er der præcis 4 måneder til termin... Men glæder mig også til at se vores lille prinsesse når hun kommer ud. Sådan en vidunderlig ting man kan krerere ud af sådan et dejligt forhold...

Anmeld

7. august 2010

Dimse

Jeg kan huske fornemmelsen i begyndelsen af graviditeten - det var som om det boblede nede i livmoderen. Faktisk lidt ubehageligt egentlig. Men det egentlig bevægelser fra fosteret kunne jeg først rigtig mærke og se omkring uge 24, og i begyndelsen brød jeg mig ikke om det - nu elsker jeg det!! Kommer til at savne det så meget når hun kommer ud. Jeg har udviklet en lille interesse i at sende kæresten ud, og så være alene hjemme og ligge og snakke med maven på sofaen. hahaha

Anmeld

7. august 2010

Mettemus

Siden lige nu

Jeg har i et par dage gået og været meget opmærksom - kunne jeg mærke den eller ej? Og lige nu får jeg så et helt tydeligt prik fra indersiden af maven lige omkring bukseknappen - det kan da vist ikke være andet?

Knus Mette 17+2

Anmeld

8. august 2010

Rsa

Kunne mærke vores baby fra omkring 15 -16 uge (Anden graviditet) og min kæreste mærkede barnet sparke for første gang igår (20+6) - endelig fik vi den 'fanget' ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.