Tæller I alder i uger el. mrd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Eliza/lykke

Hej med jer

F.eks., når man skal begynde på grød, så er min datter 4 mrd. den 11. september - men hun er 16 uger før den 11. september.

Man tæller da i mrd., ikke?

Anyway, så begynder hun på grød, når hun er 3½ mrd., men alligevel tænker jeg over det. Også det med at hun blev taget ved kejsersnit i uge 38/39 - spiller det også en rolle?

Det er ikke vigtigt , men bare sjovt at høre, hvordan I tæller alderen

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Noah`s mor<3

Under graviditen fik jeg afvide af min læge at der skulle man tælle i uger, og efter barnet er født tælle i måneder  . Så sådan har jeg ihvertfald gjort.. men sikker nogen der gør det anderledes

knus

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa

Vi talte vist i uger de første 3 måneder og så talte vi i måneder derfra...

Knus Caroline med Laura 5 mdr, taget ved pks 38+6 d. 18/2

Anmeld

7. august 2010

Malene84

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

F.eks., når man skal begynde på grød, så er min datter 4 mrd. den 11. september - men hun er 16 uger før den 11. september.

Man tæller da i mrd., ikke?

Anyway, så begynder hun på grød, når hun er 3½ mrd., men alligevel tænker jeg over det. Også det med at hun blev taget ved kejsersnit i uge 38/39 - spiller det også en rolle?

Det er ikke vigtigt , men bare sjovt at høre, hvordan I tæller alderen

Lone

Det var da et godt spørgsmål. Havde diskussionen med en veninde, da mine drenge blev 12 uger (jeg mente jo så at de var 3 måneder) - men det blev de jo såi ugen efter

Anmeld

7. august 2010

Eliza/lykke

Malene84 skriver:

Det var da et godt spørgsmål. Havde diskussionen med en veninde, da mine drenge blev 12 uger (jeg mente jo så at de var 3 måneder) - men det blev de jo såi ugen efter

Ja - lige præcis. SP skulle komme, når baby var 2 mrd., og jeg kigger i kalenderen og siger.... jamen den dato er hun 2 mrd., ihhhh hvor tiden flyver. Men så siger hun - nej da, det er hun først ugen efter.....

Øv... så jeg er begyndt at tælle i måneder.

Anmeld

7. august 2010

JustAnotherName

5 dage til eller fra.....!?!?!!!! Tror ikke man skal hænge sig SÅ nøje i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.